על מנהיגות אמפטית והתעוזה לחלום בעולם העסקי
האירוע השנתי של מנהלים בוגרי תוכנית התואר השני במינהל עסקים, ה-Executive MBA בביה"ס למוסמכים ע"ש רקנאטי, בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, נערך באחרונה בריברסייד, במרכז דניאל לחתירה בתל אביב.
בפתיחת המפגש נשאו דברים פרופ' משה צבירן, דיקאן הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, וד"ר יובל קליש, המנהל האקדמי של תוכניות ה-Executive MBA.
טלי שקל-גרף, מנהלת תוכניות ה-Executive MBA, אמרה בפתיחת האירוע, כי ה"השילוב בין עסקים ונשמה תורם להצלחה. הידע והניסיון הנרכשים על ידי המנהלים במהלך הלימודים בתוכנית מרחיבים את ארגז הכלים הניהוליים שלהם ומאפשרים לא רק להעז ולחלום, אלא גם להגשים את השאיפות המקצועיות ולהתפתח בקריירה". עוד ציינה, כי המנהלים הלומדים בתוכנית עוברים יחד מסע משמעותי, שמחבר מנהלים מתחומים שונים ומגבש אותם לקהילה מגוונת שחברים בה יותר מ-1,500 בוגרים.
הדוברת המרכזית של הערב, גילי הייזלר, מנכ"לית קבוצת פרומרקט, העוסקת בתוכן, שיווק, ניהול והפקת אירועים, וכן בוגרת המחזור ה-31 של התוכנית, דיברה על "התעוזה לחלום" בעולם העסקי ועל מנהיגות אמפטית. הייזלר סיפרה על פרויקט מרכזי שהובילה כמנכ"לית פרומרקט, לגיבוש הקבוצה שזכתה במכרז של תאגיד השידור כאן 11 להפקת האירוויזיון, עם תקציב ההפקה לאירוע הגדול בישראל, שעליו התמודדו קבוצות רבות. לדבריה, "היכולת להעז לחלום ולהתגבר על מכשולים משמעותיים הובילה אותי לזכייה במכרז הענק, ובכך להיות חברת ההפקה של תחרות השירה הבינלאומית הגדולה בעולם, האירוויזיון. התעוזה היא דרך חיים, לא נולדים איתה, אלא בוחרים ללכת בה, פעם אחר פעם".
הייזלר הציגה את ה"אני מאמין" הניהולי שלה, במנהיגות אמפטית, בהשראתו של מנכ"ל מיקרוסופט העולמית סאטיה נאדלה, שעיקריה – לשאוף לעומקם של דברים ולגלות את הנשמה שלהם, להבין את המחשבות, התחושות והרעיונות של הלקוחות. לדבריה, "ההבנה שלקוחות המנכ"ל הם לא רק הלקוחות החיצוניים של החברה, אלא שכמנכ"ל יש להתייחס גם לעובדים וכן לבעלי החברה כלקוחות, להקשיב להם, להבין את הצרכים שלהם ואת הרצונות שלהם. כל זה, יחד עם זיהוי מנופי הצמיחה בארגון, יתרמו להעלאת שביעות הרצון הן של הלקוחות והן של העובדים וישפרו את התוצאות העסקיות". הייזלר ציינה, כי אסטרטגיה זו הביאה ליצירת מבנה עבודה שונה בפרומרקט, על פי התמחויות, לכניסה לתחום חדש של כנסים וועידות על בסיס ערך מוסף ומבדל של יצירת תוכן ייחודי, להרחבת מעגל הלקוחות ופנייה ללקוחות מתחומים חדשים, וכן לגידול משמעותי בהכנסות החברה על פני שלוש שנים, מתחילת תפקידה.
הדוברת המרכזית של הערב, גילי הייזלר, מנכ"לית קבוצת פרומרקט, העוסקת בתוכן, שיווק, ניהול והפקת אירועים, וכן בוגרת המחזור ה-31 של התוכנית, דיברה על "התעוזה לחלום" בעולם העסקי ועל מנהיגות אמפטית. הייזלר סיפרה על פרויקט מרכזי שהובילה כמנכ"לית פרומרקט, לגיבוש הקבוצה שזכתה במכרז של תאגיד השידור כאן 11 להפקת האירוויזיון, עם תקציב ההפקה לאירוע הגדול בישראל, שעליו התמודדו קבוצות רבות. לדבריה, "היכולת להעז לחלום ולהתגבר על מכשולים משמעותיים הובילה אותי לזכייה במכרז הענק, ובכך להיות חברת ההפקה של תחרות השירה הבינלאומית הגדולה בעולם, האירוויזיון. התעוזה היא דרך חיים, לא נולדים איתה, אלא בוחרים ללכת בה, פעם אחר פעם".
הייזלר הציגה את ה"אני מאמין" הניהולי שלה, במנהיגות אמפטית, בהשראתו של מנכ"ל מיקרוסופט העולמית סאטיה נאדלה, שעיקריה – לשאוף לעומקם של דברים ולגלות את הנשמה שלהם, להבין את המחשבות, התחושות והרעיונות של הלקוחות. לדבריה, "ההבנה שלקוחות המנכ"ל הם לא רק הלקוחות החיצוניים של החברה, אלא שכמנכ"ל יש להתייחס גם לעובדים וכן לבעלי החברה כלקוחות, להקשיב להם, להבין את הצרכים שלהם ואת הרצונות שלהם. כל זה, יחד עם זיהוי מנופי הצמיחה בארגון, יתרמו להעלאת שביעות הרצון הן של הלקוחות והן של העובדים וישפרו את התוצאות העסקיות". הייזלר ציינה, כי אסטרטגיה זו הביאה ליצירת מבנה עבודה שונה בפרומרקט, על פי התמחויות, לכניסה לתחום חדש של כנסים וועידות על בסיס ערך מוסף ומבדל של יצירת תוכן ייחודי, להרחבת מעגל הלקוחות ופנייה ללקוחות מתחומים חדשים, וכן לגידול משמעותי בהכנסות החברה על פני שלוש שנים, מתחילת תפקידה.
עם המנהלים בוגרי תוכנית ה-MBA מכל 36 המחזורים שהשתתפו באירוע נמנים, דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, ד"ר רז דקל, מנהל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב״ד) ומנהל האגף לבריאות, במשרד הבריאות, אסתי פשין, מנהלת מפעל סייבר של התעשייה האווירית, ד"ר ערן גנץ, סגן נשיא מחקר ופיתוח בחברת Active Implants Israel, ג'וס נויהאוז, יועץ עסקי, ליטל דגן, מנכ"לית איגוד קרנות הגידור בישראל IHFA , ארז רבן, סמנכ"ל רשות שוק ההון, נמרוד אקרמן, מנכ"ל עמותת ידיד לחינוך.
תגובות
(0)