נשים ומחשבים: שרון לוי, קומדע

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: שרון לוי, סמנכ"לית שיווק ומכירות בקבוצת קומדע

שם ותפקיד: שרון לוי, סמנכ"לית שיווק ומכירות בקבוצת קומדע, הכוללת את קומסיין ואת קומסיינטראסט.

ותק בתפקיד: שנה וחצי.

תפקידים קודמים:

בתפקידיי הקודמים ניהלתי מערכי שיווק ומכירות מעולם הריטייל, בראייה חדשנית, יצירתית וממוקדת תוצאות ל-B2B ו-B2C תוך הובלת הארגון לחדשנות ולשימוש בטכנולוגיות חדשות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המכירות והסחר האלקטרוני. שימשתי כסמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי ב-ZER4U, כמנהלת שיווק ופרסום ברשת נעלי נימרוד, כמנהלת מותגי טואלטיקה בש.שסטוביץ, כמנהלת שיווק ומכירות ברשת קום איל פו וכמנהלת השיווק של קבוצת סקאל.

השכלה/שירות צבאי: לימודי תעודה Data Driven Marketing – ביה"ס DIGITALENT של תעשיית הדיגיטל, בוגרת קורס שיווק דיגיטלי למתקדמים, איגוד השיווק הישראלי,B.A בבמסלול תקשורת באוניברסיטה הפתוחה. בשירות הצבאי – עוזרת אלוף מצל"ח,

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?          

העולם הטכנולוגי תמיד סקרן ועניין אותי וחיפשתי את הדרך הנכונה עבורי להשתלב בתעשייה זו. למרות שלא היה לי ניסיון קודם בעולם הטכנולוגי, היה לי ברור ששם אמצא את תפקידי הבא, שבו אוכל לממש את הכישורים והיכולות שלי ולהשפיע.

לאחר שנים רבות  בניהול מערכי מכירות ושיווק בעולם הקמעונאי, ולצד השינוי המתרחש בעולם זה, בתפקידי הקודם הטמעתי ויישמתי טכנולוגיות שונות חדשניות וראשונות מסוגן, המהוות נכסי צאן ברזל בניהול שיווק, בוודאי בארגונים בעלי אתרי e-commerce ופעילות בזירות הדיגיטליות. יישום פתרונות אלו חשף אותי ליכולות האדירות של הטכנולוגיה, שמתפתחת בקצב גבוה – ומכאן הדרך הייתה ברורה, שתפקידי הבא יעסוק בעולם זה, שבו באמצעות הטכנולוגיה אוכל להשפיע ולייעל תהליכים באופן משמעותי לארגונים באשר הם. בקבוצת קומדע אנחנו מפתחים טכנולוגיות מגוונות, שמטרתן לייעל, להקל ולחדש תהליכים שונים, בין אם לעסקים ובין אם לאזרחים עצמם.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

אפליה נגד נשים בתעשייה ובכלל לצערי עדיין קיימת, והיא מלחמה שנשים עדיין נאלצות לנהל ולהילחם על מקומן ועל זכותן לשוויון בכל יום. כיום רק כרבע מעובדי ההיי-טק הן נשים, ובממוצע גברים משתכרים כ-18% יותר מנשים. לעובדות אלו בוודאי יש השפעה משמעותית על מעמדה של האישה. כדי שנוכל לשנות מצב זה ולצמצם פערים, עלינו כחברה, באמצעות מוסדות החינוך, להנגיש ולעודד בנות מגיל צעיר להשתלב בענפים טכנולוגיים.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

לא נתקלתי באופן אישי בגילויים של אפליה, אך ברור שהיא קיימת ומתקיימת ברמה היומיומית.

חשוב להדגיש, כי בקבוצת קומדע יש ייצוג נשי מכובד, ונשים מחזיקות בתפקידים בכירים ומשמעותיים, וזה נותן תחושה טובה של שוויון, וכל עובד שיש לו את הנחישות והאמביציה להצליח מקבל את ההזדמנות השווה לעשות כן ללא קשר למגדר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים