AT&T פונה ללקוחות חדשים: כלבים

החברה הציגה קולר סלולרי לכלבים שישלח הודעות SMS או אי-מיילים לבעליה של חיית המחמד ברגע שתחרוג מתחום שטח מסוים ● AT&T צופה, כי אביזרים מסוג זה יובילו בתוך חמש שנים להכנסות שנתיות של מיליארד דולרים ● ראלף דה לה וגה, מנהל עסקי הסלולר ב-AT&T: "אנחנו רואים הזדמנויות בכלבים, במטענים, במכוניות ובדרך שבה אנשים לוקחים תרופות"

אז מה הדבר הבא? כלבים מודפסים?

איך תגדיל חברת סלולר את הכנסותיה, כשלרוב האנשים כבר יש מכשיר סלולרי? AT&T – מפעילת הסלולר השנייה בגודלה בארה"ב, למשל, החליטה לטפל עכשיו גם בכלבים של הלקוחות. החברה הציגה בתערוכת CTIA, המתקיימת בימים אלה בלאס וגאס, קולר סלולרי לכלבים, שיושק במהלך השנה, יחד עם אביזרים סלולריים נוספים, שבעזרתם היא מקווה להגדיל את הכנסותיה.

הקולר שהוצג, מתוצרת Apisphere מברקלי שבקליפורניה, ישלח הודעות SMS או אי-מיילים לבעליה של חיית המחמד ברגע שתחרוג מתחום שטח מסוים, ויאפשר גם מעקב קבוע אחרי החיה.

אביזרים נוספים שהחברה תמכור יהיו, למשל, קופסת גלולות המשתמשת בקישור סלולרי כדי להזכיר לאנשים לקחת את תרופותיהם בזמן, קוראים אלקטרוניים, התקן שעוקב אחר שינוע מטענים בחברות שילוח, או מערכות בידור לנהגים.

AT&T צופה, כי אביזרים מסוג זה יובילו בתוך חמש שנים להכנסות שנתיות של מיליארד דולרים. "אנחנו רואים הזדמנויות בכלבים, במטענים, במכוניות ובדרך שבה אנשים לוקחים תרופות", הצהיר ראלף דה לה וגה, מנהל עסקי הסלולר ב-AT&T, ב-CTIA. דה לה וגה ציין, כי גם אם רבים מהמוצרים האלה ישתמשו ברשת הסלולרית בצורה אקראית, הדבר יסתכם בהכנסות רבות משירותים – אם מיליוני התקנים כאלה יהיו מחוברים.

לפי התגובות, ייתכן שקולר הכלבים יחולל הכנסות גדולות בהרבה מן ההערכה הראשונית. אחד הנוכחים שאל אם הקולר יוכל לעקוב אחר בני נוער, ואחד המנהלים ציין, ש-"אישתי שלחה לי הודעה שהיא רוצה להשיג אחד כזה גם בשבילי"…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים