מירוץ הנתונים של נט-אפ ודוקאטי בבולוניה: חלק ב'
שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, וצוות מנהלים בחברה, לצד קבוצת מנמ"רים ומנהלי תשתיות מלקוחותיה של החברה, יצאו לסיור לימודי במפעלי חברת האופנועים האיטלקית דוקאטי בבולוניה ● איך מיישמת נט-אפ את השינוי הדיגיטלי בענף מרוצי המכונית – חלק ב'
בסוף השבוע יצאה קבוצת מנמ"רים ומנהלי תשתיות מלקוחות נט-אפ, בהובלתם של שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל וצוות מנהלים בחברה, לסיור לימודי במפעלי חברת האופנועים האיטלקית המהירים והחזקים, דוקאטי בבולוניה. מה למפעל אופנועים ולמרוצים ולתשתיות IT? הרבה. למשל, חברת נט-אפ מיישמת את השינוי הדיגיטלי בענף מרוצי המכוניות ותומכת גם השנה בצוות דוקאטי בתחרות MotoGP 2019.
בסוף השבוע של "ימי מרוץ הנתונים" של נט-אפ בבולוניה נלמדו, בין היתר, הנושאים הבאים: מדוע ארגונים בכל הגדלים חייבים אסטרטגיית נתונים דיגיטלית, או שיהפכו לבלתי משמעותיים – זהו העידן של כלכלה מתקדמת, שבה לא ניתן לנהל שום מודל עסקי בלי חשיבה על התשתית, בייחוד על התשתית הדיגיטלית. החדשנות הדיגיטלית לעתים קרובות היא הדרך החיונית היחידה להעלות ערך ולשרוד באקלים הכלכלי הנוכחי.
המשך יבוא.
לחלק א' – לחצו כאן.
תגובות
(0)