מיליון דולר, בייביז: מיהם כוכבי האינסטגרם הכי מרוויחים ופופולריים?
ביונסה, רונאלדו, קיילי ג'נר או מישהו אחר - מיהו הכוכב, או הכוכבת, עם הכי הרבה עוקבים והכי הרבה רווח מפוסטים ברשת החברתית הפופולרית? ● וגם: לאיזה סלב יש את מספר העוקבים המזויפים הרב ביותר?
תמונה לא שווה רק 1,000 מילים אלא גם מיליון דולר ומעלה כשמדובר בכוכבים הכי לוהטים באינסטגרם. עם יותר ממיליארד משתמשים וכ-500 מיליון חשבונות פעילים חודשיים, לא מפתיע שהמותגים המובילים מוכנים לשלם סכומים אסטרונומיים לסלבס, כדי שישתפו אותנו בשלל מוצרים שאותם הם מקדמים ברשת החברתית.
אינסטגרם לא מגבילה העלאת תוכן שיווקי בחשבונות פרטיים, ומאחר שהתעריף אותו גובים הידוענים נקבע בהתאם לכמות העוקבים שלהם, נראה שהם לא בוחלים באמצעים כדי להגדיל את הנתון. באחרונה חשף המגזין GQ את רשימת מובילי האינסטוש עם הכי הרבה עוקבים פיקטיביים. בראש הרשימה ניצבת הקומיקאית ומנחת הטלוויזיה אלן דג'נרס עם חשבון אינסטגרם בן כ-75 מיליון עוקבים, שמתוכם 58% עוקבים מזויפים. הזמרת קייטי פרי נעקבת על ידי כ-84 מיליון משתמשים, ש-53% מתוכם לא אמיתיים, ואילו מתוך 80 מיליון העוקבים של קורטני קרדשיאן, האחות הבכורה במשפחה המפורסמת, 49% לא היו ולא נבראו.
כך או כך, כתבה זו עוסקת בעשרת הכוכבים המובילים באינסטגרם ובכמה הם מרוויחים על כל פוסט שלהם.
קיילי ג'נר
בראש הרשימה ניצבת הדוגמנית והאחות הצעירה למשפחת קרדשיאן. המיליארדרית הצעירה בתבל, שחגגה באחרונה את יום הולדתה ה-22 בהפלגה ביאכטה בשווי 250 מיליון דולר, מרוויחה 1.266 מיליון דולר לפוסט בזכות 143 מיליון עוקביה. מרבית הפוסטים של ג'נר מוקדשים לסלפים בבגדים חושפניים, צילומים של בתה, סטורמי וובסטר, ותמונות של ליין מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח שלה, קיילי סקין, ושל מוצרי אדידס.
אריאנה גרנדה
אחרי שכבשה בסערה את תעשיית המוזיקה, מסתערת גרנדה על תעשיית האופנה. הזמרת והשחקנית נבחרה לפנים החדשות של בית האופנה הצרפתי ז'יבנשי ובימים אלה הושקה קולקציה שלה ברשת H&M. נסיכת הפופ גובה 996 אלף דולר לפוסט וחולקת עם 159 מיליון עוקביה בעיקר סלפים ופרומואים מהקריירה הענפה שלה, תמונות של ליין הבשמים שלה, ושל מותג הספורט ריבוק ומותגי האופנה שהיא מפרסמת.
View this post on Instagram
כריסטיאנו רונאלדו
לא מספיק שהוא משתכר כ-31 מיליון יורו לעונה במדי יובנטוס ונחשב לאחד משני הכדורגלנים המובילים בעולם, רונלאדו הוא מלך הרשתות החברתיות. החלוץ הפורטוגלי נהנה מכ-179 מיליון עוקבים, שעימם הוא חולק בעיקר סלפים, תמונות מחופשות וצילומים עם המותגים שהוא מקדם, ביניהם נייק ו-HOT שלנו. הוא גובה מהן כ-975 אלף דולר לפוסט.
קים קרדשיאן
ביוני השנה הדהימה קרדשיאן את 143 מיליון עוקביה כשחשפה את התמודדותה עם מחלת העור שממנה היא סובלת, ושהתפשטה לאזור הפנים שלה. מלכת הריאליטי מינפה את החשיפה לקידום המוצרים החדשים של KKW Beauty – מותג האיפור והטיפוח בבעלותה. קרדשיאן מעשירה את חשבון הבנק שלה בכ-910 אלף דולר על כל פוסט שהיא מפרסמת באינסטגרם, ומלבד המוצרים, הפיד שלה מלא בסלפים לבד ועם בני המשפחה, ובתמונות מאתרי נופש אקזוטיים.
סלינה גומז
אמנם, היא ירדה מהמקום השני אשתקד למקום החמישי ברשימת עשרת הסלבס הכי נעקבים באינסטגרם, אבל ההכנסות של גומז דווקא עלו מ-880 אלף ל-886 אלף דולר לפוסט. גומז לא מסתפקת בקריירה המוזיקלית המשגשגת שלה והפכה לאייקון אופנה ואוטוטו קוסמטיקה, בזכות המותג החדש Thank You Next. כ-153 מיליון העוקבים שלה נחשפים, במינון נמוך יחסית, לתמונות מחייה, חופשותיה ומותגים שהיא משמשת כפרזנטורית שלהם, כמו חברת האופנה קוץ' ואימפריית הספורט פומה.
דוויין ג'ונסון
עולם ההיאבקות הוכה באחרונה בתדהמה כשג'ונסון הודיע על פרישה. ואולם, מעריציו של דה רוק, כוכב סדרת מהיר ועצבני, יכולים להיות רגועים, כי הוא ימשיך לטפח את קריית המשחק שלו. ג'ונסון משתכר 882 אלף דולר לפוסט ומשתף את 148 מיליון עוקביו בתמונות של מאחורי הקלעים בסרטיו השונים, כמו גם בצילומים של המאכלים האהובים עליו, ושלו מתאמן בחדר הכושר הפרטי ובחיק משפחתו.
ביונסה
על אף שהיא הסלבריטאית הכי מרוויחה בעולם והכי פעילה באינסטגרם, ביונסה "נאלצת" להסתפק ב-785 אלף דולר לפוסט. 131 מיליון עוקביה נחשפים בעיקר לסלפי ותמונות מהממות עם בעלה, ג"י-זי, וילדיה, ופה ושם גם מתמונות עם מותגים שונים שאותם היא מקדמת, כגון פפסי, לוריאל ואדידס.
View this post on Instagram
טיילור סוויפט
הנה סלבריטאית שבניגוד לרבות מעמיתותיה, לא עשתה אף פעם קמפיין אינסטגרם, על אף שהיא משמשת כפרזנטורית של לא מעט מותגי אופנה, קוסמטיקה, תקשורת ועוד. הזמרת הפופולרית, שכשהיא כן מפרסמת פוסטים שיווקיים מכניסה לקופה 748 אלף דולר עבור כל אחד מהם, משתמשת באינסטגרם כדי לשתף את כ-119 מיליון מעריציה השרופים בחוויות על החיים מחוץ לאולפני ההקלטות, תמונות עם בני משפחה, שירים חדשים, וכן רמזים ומסרים נסתרים על פרויקטים עתידיים.
ניימאר
גם הכדורגלן הברזילאי ניימאר מככב באינסטגרם, עם 122 מיליון עוקבים ו-722 אלף דולר לפוסט. הוא משמש כפרזנטור, גם ברשת החברתית, של נייק, ג'ילט, רדבול והבנק הלאומי של קטאר. אגב, ליריבו, ליונל מסי, יש אמנם יותר עוקבים – 123 מיליון, אבל הוא מסתפק "רק" ב-648 אלף דולר לפוסט.
ג'סטין ביבר
הכוכב, שהשבוע התוודה על הקשיים שעבר, בהם התמכרות לסמים, הוא חיית אינסטגרם ומשתכר 722 אלף דולר לפוסט הודות ל-115 מיליון עוקביו. הוא מפרסם בחשבונו, בין היתר, סלפים שלו חשוף חזה, עם ובלי אשתו, הדוגמנית קלי בולדווין, וצילומים בתחתוני קלווין קליין ובבגדי מותג האופנה שלו – Drew.
תגובות
(0)