ההיי-טקיסט מטייל בארץ השמש העולה

מכירת הכרטיסים לטיסות הישירות של אל על מתל אביב לטוקיו מתחילה כשנה לפני פתיחת אולימפיאדת טוקיו 2020, אבל עוד לפניה - הישראלים מתלהבים מיפן כיעד תיירותי, ויש להם הרבה סיבות לכך

06/09/2019 00:10
ההיי-טקיסט המטייל

הביקוש ליפן כיעד תיירותי ועסקי גדל בשנים האחרונות במספרים נרחבים. כ-40,000 ישראלים ביקרו ביפן בשנת 2018 וכ-20,000 יפנים בישראל. מכירת הכרטיסים לטיסות הישירות של אל על מתל אביב לטוקיו מתחילה כשנה לפני פתיחת אולימפיאדת טוקיו 2020, שם ירצו מעריצים ישראלים רבים לצפות בחברי המשלחת הישראלית בג'ודו, התעמלות אמנותית וענפי ספורט פופולריים נוספים.

קמפיין אל על לטיסות החדשות לטוקיו. תמונה: אל על

קמפיין אל על לטיסות החדשות לטוקיו. תמונה: אל על

אל על הכריזה על תחילת המכירה של כרטיסי טיסה בנתיב החדש לטוקיו. הקו החדש של אל על מישראל ליפן יחל לפעול ב-11 במרץ 2020, עם שלוש טיסות שבועיות ישירות במטוסי הבואינג 787 דרימליינר החדשים של החברה.

לרגל תקופת ההשקה, עד ה-10 בספטמבר הזה, אל על תציע כרטיסי טיסה במחיר החל מ- $999 הלוך ושוב, במחלקת תיירים, הכוללים כבודה והושבה. כמו כן תינתן הטבה מיוחדת לחברי מועדון "הנוסע המתמיד" ובעלי כרטיס האשראי FLY CARD לרכישת כרטיסים תמורת נקודות במחיר מופחת.

טיסת הבכורה של אל על מנתב"ג לטוקיו, LY091 מספרה, תמריא ביום ד', ה-11 במרץ 2020, וטיסת הבכורה מטוקיו לישראל, LY092, תמריא למחרת, ביום ה', ה-12 במרץ.

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "ההחלטה על פתיחת נתיב טיסה ישיר ליפן התקבלה לאחר בקשות הולכות וגוברות של לקוחותינו, וכעת נוכל להציע את חווית הטיסה במטוסי הדרימליינר החדשים גם בטיסות ישירות לארץ השמש העולה. הקו החדש יאפשר לקדם ולפתח את התיירות היפנית לישראל. לחשוף את אזרחיה של יפן לעושר התרבותי, להיסטוריה ולנופים הייחודיים של ישראל.  פתיחת הנתיב הישיר ליפן, בפרט בשנה בה צפויים להיערך בה המשחקים האולימפיים, צפויה להגדיל את התנועה ולחזק באופן משמעותי את הקשרים הכלכליים והמדיניים בין ישראל ויפן".

השקת הקו היא חלק מאסטרטגיית החברה להרחבת רשת יעדיה בהתאם לביקושי הקהל הישראלי והתיירות הנכנסת לארץ, במקביל להתחדשות צי המטוסים של החברה.

לאחרונה השיקה אל על קווים לסן פרנסיסקו, לאס וגאס, אורלנדו (בחודשי הקיץ), ניס ומנצ'סטר, ותחל להפעיל טיסות ישירות לשיקגו בשנת 2020.

מסלולי הליכה ביפנית

עבור בני המזל שינצלו את הטיסות הישירות לארץ השמש העולה, ממליץ אתר הזמנת הטיולים הבינלאומי Agoda.com על כמה מסלולי הליכה הרריים ביפן: מבט מקרוב על היעדים המאפשרים להימלט משאון העיר הגדולה, לכבוש את פסגת ההר ולאחר מכן לנוח במלונות השווים באזור.

הר טאקאו, האצ'יוג'י
ההר המתנשא לגובה כ-600 מטרים, כולל מגוון שבילי הליכה. השביל הראשי עובר דרך מקדש שניתן לעבור דרכו טרם הטיפוס לפסגה. ביום בהיר ניתן ליהנות מהנוף של הר פוג'י. לאחר הטיפוס ניתן להתפנק במלון קיו פלאזה הוטל האצ'יוג'י, הממוקם במרחק של פחות משעה ממרכז טוקיו, ומציע חדרים עם קסם יפני.

מלון הר מיטאקה. צילום: אגודה
מלון הר מיטאקה. צילום: אגודה

הר מיטאקה, סאיטאמה
הר מיטאקה מציע למטיילים מסלולי טבע מרהיבים, מפלים, מקדשים קטנים ופסגות לאורך הדרך. בסוף היום ניתן למצוא חוויה מסורתית, השוכנת כשעתיים מטוקיו – מלון Mitakesanso, המציע לינה באווירת מקדש מסורתית. המלון שוכן בהרי הפארק הלאומי בהר מיטאק.

המלון מול הר פוג'י. צילום: אגודה

המלון מול הר פוג'י. צילום: אגודה

הר פוג'י, יאמנאשי
הר פוג'י הוא ההר הגבוה ביותר ביפן (3,776 מ') ואחד מסמליה המובהקים של המדינה. זהו הר געש פעיל, שהתפרצותו האחרונה התרחשה בשנת 1707. להר פוג'י מקום מיוחד בתרבות היפנית, והוא מקודש בעיני המקומיים. אחד המלונות המתאימים ביותר לחופשה משפחתית באזור זה הוא Ooike Hotel, הכולל חדרים גדולים שעוצבו במיוחד עבור משפחות. הנוף עוצר נשימה ובקרבת מקום יש טיולים נוחים באזור ההר, כולל ההר הקטן Hoei.

מלון ספא ניקו. צילום: אגודה

מלון ספא ניקו. צילום: אגודה

האקון, קאנאגאווה
מקום נח ופופולרי, לא רחוק מטוקיו, השוכן בהרים של הפארק הלאומי Fuji-Hakone-Izu. אגם מדהים ומגוון מסלולי הליכה דרך היער, הכוללים קטעים של כביש שחיבר פעם את טוקיו וקיוטו. למי שמחפש מנוחה במקום מרגיע, מלון Odakyu No Yama Hotel מציע גישה למעיינות חמים, חדרי סאונה וחדרי אדים, וגם נופים אל האגם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים