נשים ומחשבים: ירדן גזית שמילוביץ', סולוטו

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: ירדן גזית שמילוביץ', מנהלת מוצר בכירה בסולוטו

ירדן גזית שמילוביץ', מנהלת מוצר בכירה, סולוטו. צילום: שיר פרי

שם: ירדן גזית שמילוביץ'. 

תפקיד: מנהלת מוצר בכירה של אחד המוצרים בחברת סולוטו.

ותק בתפקיד: חמש שנים.

תפקידים קודמים: מנהלת פרויקטים eBay דטה אנליסט בחברת סנדיסק

השכלה/שירות צבאי: קצינה בחיל המודיעין. תואר ראשון בהנדסה, תעשייה וניהול מטעם אוניברסיטת תל אביב, ותואר שני MBA מאוניברסיטת תל אביב.

משפחה: נשואה + 1 + כלבה.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? היכולת להשפיע ולעזור לאנשים באמצעות טכנולוגיה, תוך בניית חוויית משתמש מדהימה. אני מאוד נהנית מהעבודה שלי, זה אתגר בלתי רגיל המשלב כמה רמות ותחומים. אני אוהבת את השילוב של ניתוח הדטה והתנהגות משתמשים, יחד עם השילוב של חזון המוצר והאתגר של לגרום לכל זה לעבוד יחד. 

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? בחמש שנים האחרונות שלי בסולוטו אני לא מרגישה את זה בכלל, ואף רואה גם את חברות שלי מתקדמות בחברות היי-טק, לצד קיום חיי משפחה מלאים. בסולוטו הסביבה היא סופר תומכת, גם מבחינת השעות וגם מבחינת צרכים משפחתיים נוספים ולא צפויים. לראיה, 50% מההנהלה בחברה מורכבת מנשים. מצד שני, האפלייה נמצאת בכל מקום. מרגישים את זה בקבוצות של נשים בהיי-טק, בהן יש שיח פורה על הנושא. הרבה פעמים נשים לא נכנסות לתחום ההיי-טק כי הן חושבות שהשעות ארוכות וקשה לפתח חיי משפחה וקשה להתקדם. הייתי שמחה לראות בתעשייה יותר נשים בתפקידים מגוונים יותר. 

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לשמחתי לא נתקלתי בדבר כזה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים