Cheapflights: אתר ישראלי חדש להשוואת מחירי טיסות זולות

יזמים עם קילומטרז' בהיי-טק ובתיירות הקימו אתר חדש להשוואת מחירי טיסות ידידותי לישראלים

25/08/2019 14:35
ההיי-טקיסט המטייל. צילום: ידיד לוי

השמים הפתוחים, טיסות הלואו-קוסט והמעבר המתמיד של ענף התיירות לדיגיטל הביאו בתורם לרתיחה של ממש בשוק מנועי החיפוש בתיירות – מנועים לחיפוש חדרים, דירות ובתי מלון, חבילות נופש וכמובן מנועים לחיפוש טיסות. במטרה ללכוד את הקליק הבא של הצרכן, מציעים מנועי החיפוש שלל חידושים להנגשת חבילות הטיסה בצורה האטרקטיבית ביותר ללקוח הקצה.

צילום: יח"צ

בימים אלה מושק אתר cheapflights.co.il, שהוא מנוע חיפוש מתקדם להשוואת מחירי טיסות בין מגוון אתרים בארץ ובעולם. האתר מותאם במיוחד לישראלים, עם ממשק בעברית (בקרוב גם בערבית), ומבטיח את הטיסות הזולות ביותר בחיפוש מהיר אחד, באופן אובייקטיבי ושקוף למשתמש. היזמים ומייסדי האתר הם יניב פרנקל וגיא כהן, שניהם אנשי תיירות עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום הטכנולוגי בתיירות, בעולמות המשלימים זה את זה. פרנקל, מהנדס בהיי-טק לשעבר, פעיל כבר עשור כיזם דיגיטל בתעשיית ה-travel tech, ובשנים האחרונות מנהל את חברת (TMD (Travel Media Direct שבבעלותו, המפעילה כמה אתרי השוואת מחירים בינלאומיים, בדגש לקהל בארה"ב. גיא כהן, עד לאחרונה מנכ"ל סייבר ישראל, שאותה ייסד וניהל במשך שני עשורים, מביא איתו ניסיון רב בתשתית טכנולוגית עבור סוכני התיירות המסורתיים. השותף השלישי וסמנכ"ל הטכנולוגיות (CTO) הוא גיל ארנשטיין, טכנולוג בכיר יוצא 8200.

מייסדי Cheapflights. מימין: גיל ארנשטיין, יניב פרנקל, גיא כהן. צילום: נטע גפני

אתרים בינלאומיים גדולים וסוכנים מקומיים קטנים עם מחיר תחרותי

Cheapflights.co.il, שפועל בטכנולוגיית meta-search, יציג למשתמשים מגוון מחירים מתוך אתרים בכל הגדלים,  החל מהבינלאומיים והישראליים הגדולים ביותר ועד לסוכנים ישראלים קטנים, שאינם תמיד נגישים או מוכרים לציבור הישראלי, אך לעתים המחיר שלהם מאוד תחרותי ליעד ספציפי שבו הם מתמחים. מייסדי האתר מתחייבים לשקיפות במחירים, כלומר המחירים שיופיעו ב-Cheapflights.co.il יהיו זהים למחירים באתר המקורי של הגוף המפרסם. בכך מקווים מייסדי האתר לחסוך את הצלבות המחירים המסורבלות בין האתרים השונים ולחסוך ללקוחות זמן וכסף בהזמנת הטיסה. העסקה מתבצעת ישירות בין המשתמש לאתר שבחר, ללא העדפה כלשהי לסוכן או לחברת תעופה. האתר מחובר לעשרות אתרים בארץ ובעולם, מספקי התיירות הגדולים כמו Expedia ו-Priceline, ועד לחברות תיירות ישראליות קטנות, שרוב הישראלים לא מכירים. בעת ביצוע חיפוש הטיסה, המערכת מתחברת אונליין לכל ספקי התיירות ומספקת תוצאות מעודכנות לאותו הרגע. כיוון שמדובר באתר מקומי, לרשות הלקוחות יעמדו נציגים ישראלים בצ'אט חי באתר, במייל, בפייסבוק ואפילו בטלפון, כמעט בכל שעה של היום.

"אנו מספקים למשתמש הישראלי נגישות למקסימום אפשרויות, לרבות שחקנים ישראלים קטנים, שאינם מופיעים באתרים בינלאומיים כמו skyscanner, אבל מאוד רלוונטיים לנוסע הישראלי", מציין פרנקל, "אנו מקווים שיתרונות אלו, לצד הממשק הנוח בעברית, יהפכו את האתר לאופציה מועדפת על הנוסע הישראלי שמחפש טיסות".

לינק לאתר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יאיר

    ממש טעות. ולמה? כי האתר מסתמך על אתרי OFF LINE שלא מכרטיסים ולא נותנים אחריות. לפעמים שווה לשלם כמה דולרים ולקבל אחריות ושרות סביב השעון. ולא חייב מחברות התעופה שהם יקרים

אירועים קרובים