אינסטגרם מאפשרת יצירת סטוריז מגניבים במיוחד עם כלי מציאות רבודה

הרשת החברתית מבוססת התמונות והסטוריז מציגה כעת מסנני סלפי מבוססי מציאות רבודה - משמע כאלו שמתלבשים על תיעודי המציאות בווידיאו - שהמשתמשים יוצרים בעצמם ● המסננים הם חלק מיכולות תוכנה בשם Spark AR מבית פייסבוק

תוספות וחידושים. אינסטגרם

אינסטגרם רוצה לאפשר למשתמשיה, שמספרם עומד כיום על יותר ממיליארד, להעלות אל הפלטפורמה סטוריז יותר מגניבים ויצירתיים. אפליקציית המדיה החברתית מאפשרת כעת למשתמשים ליצור פילטרי מציאות רבודה משלהם.

על ידי שימוש בגרסת בטא ביתית של תוכנה בשם Spark AR – שהייתה זמינה בעבר למשתמשי פייסבוק משום שהיא הבעלים של החברה שפיתחה את התוכנה, סטודיו ספארק AR – כל אחד יכול ליצור ולפרסם אפקטים של מציאות רבודה משלו ולהכניס אותם לסטוריז באינסטגרם.

אם נזכרתם במסננים של סנאפצ'ט – אילו שבעזרתם אנשים "מתחפשים" לאיילים, כלבים, או אלים עם קרניים, אוזניים ולשון משתרבבת או הילות שנצמדים אל פניהם באופן מושלם, כאילו באמת עטו אותם, ושזזים יחד איתם בסנכרון מלא, ושהיו הראשונים לצוץ בשטח – הרי שאתם צודקים. מדובר על אותה טכנולוגיה אבל אפילו יותר מתקדמת, שכן טווח היצירתיות של המשתמש התרחב כעת, וכן בזכות עשרות אפקטים חדשים – ולעתים קרובות מוזרים, כמו למשל כזה שיקפיץ את עיניכם מחוריהן – שהתכונה כוללת.

אפשר שכבר ראיתם את תוצאות התוכנה הזו אצל מותגים או מפורסמים כמו אדידס או קלי ג'נדר, שקיבלו מפייסבוק את האפשרות להתנסות בה ראשונים, אבל עכשיו הגיע תור המשתמשים היותר "עממיים" להשתולל איתה אז היכונו לחגיגה של צבעים, אימג'ים משונים והרבה דימיון פורה בסטוריז שלכם ממש בקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים