מחזור נוסף של מנהלי פרויקטים מקבוצת מלם תים, בהדרכת RBS Projects

מחזור נוסף של עובדי קבוצת מלם תים סיים בהצלחה את הקורס להכשרה של מנהלי פרויקטים. קורס זה הינו חלק מתוכנית הכשרה מקיפה, שנבנתה במשותף על ידי צוות היועצים של RBS Projects ואנשי משאבי האנוש של מלם תים.

הקורס נבנה לפי הצרכים הייחודים של קבוצת מלם תים ונועד להקנות למשתתפים בו יכולות ניהוליות ועסקיות, שיסייעו להם במימושם המוצלח של הפרויקטים המורכבים, בסביבה הטכנולוגית והדינמית שבה פועלת החברה.

הקורס הועבר על ידי סמנכ״ל ההדרכה של חברת RBS Projects, ארז קלאוס, המשלב יכולות פרזנטציה נדירות עם רמה מקצועית גבוהה.

מסיימי הקורס עם שי שרגל – מנכ״ל RBS Projects (שני משמאל); מימינו: אודי ויינטרוב – מנכ״ל מלם תים; שני מימין, כורע ברך: ארז קלאוס – סמנכ"ל ההדרכה של RBS Projects. צילום: דורית בר

חברת RBS Projects  מעסיקה צוות של כ-40 יועצים מקצועיים, המשולבים במגוון רחב של מגזרי התעשייה והשירותים, עם התמחות בחברות היי-טק, ארגוני מערכות מידע ופרויקטים טכנולוגיים. החברה היא ספק הדרכות מאושר ומוסמך מטעם ארגון ה-PMI העולמי. עד עתה, נחשפו לתוכניות ההדרכה של החברה כ- 40,000 לומדים בארץ ובעולם. החברה מקפידה על התעדכנות מתמדת ועל מובילות וידע יישומי State Of The Art הן בעולמות המסורתיים של ניהול הפרויקטים והן בתחומי ה-Agile וה-Scrum. בנוסף, החברה מבצעת מגוון רחב של פעילויות בתחומי בניית התשתיות הניהוליות לניהול פרויקטים וכן בניהול בפועל של פרויקטים טכנולוגיים במיקור חוץ. עם לקוחות החברה נמנים הבנקים הגדולים, ארגוני בריאות מובילים, התעשייה הביטחונית וכן חברות רבות מעולם האינטרנט, סטארט אפים שהפכו לחברות ענק ועוד ארגונים רבים נוספים.

שי שרגל, המנכ"ל והבעלים של החברה, שימש בעבר גם כנשיא העמותה לניהול פרויקטים בישראל, והוא הישראלי היחיד שזכה בתואר של ארגון מנהלי הפרויקטים העולמי – PMI Distinguished Contribution Award.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים