פנסוניק השיקה בארץ טלוויזיה תלת-ממדית; תשווק החל מספטמבר

המערכת כוללת מסך פלזמה ברזולוציה גבוהה, בגדלים של 50, 54, 58 ו-65 אינץ', משקפיים תלת-ממדיות עם סוללה פנימית וקצב ייצור של 120 מסגרות גרפיות לשנייה, לשתי העיניים ● החברה שתשווק את המערכת תהיה יורוקום, נציגת פנסוניק בישראל ● מחירי הדגמים השונים ייקבעו בסמוך להשקה

יורוקום, נציגת פנסוניק (Panasonic) בישראל, השיקה טלוויזיה תלת-ממדית, שתחל להיות משווקת בארץ החל מספטמבר הקרוב. המחירים של הדגמים השונים עדיין לא ידועים, והם ייקבעו לקראת תחילת השיווק.

מדובר במערכת הכוללת מסך פלזמה ברזולוציה גבוהה, בגדלים של 50, 54, 58 ו-65 אינץ' (דגם TH-P65VT20, שנחשב, מבחינת פנסוניק, ליהלום שבכתר). המכשיר כולל אף משקפיים תלת-ממדיות אקטיביות ומעוצבות. המשקפיים מגיעות עם סוללה פנימית, הן קלות במיוחד ומציעות מסגרת אלסטית שיכולה להתכוונן לתווי וגדלי פנים שונים. דגם ה-DMP-BDT300 כולל את נגן בלו-ריי (Blu-ray), וניתן לראות באמצעותו סרטי תלת-ממד, כמו גם סרטים "רגילים".

כדי לייצר תמונות תלת-ממד איכותית, יכולה הטלוויזיה להציג תמונות בקצב של 60 מסגרות גרפיות לשנייה עבור כל עין, או 120 מסגרות לשנייה עבור שתי העיניים בו זמנית. טכנולוגיה זו מכונה בשם 600Hz Sub Filed Drive. בזכות הקטנת זמני הפריקה בתוך תאי הפיקסלים במסך התלת-ממדית, יש במכשיר ניגוד טבעי בתמונה ברמה של עד 1:5,000,000.

בנוסף, הטלוויזיה החדשה שתשווק תומכת בתקן THX שיצרה חברת הסרטים Lucasfilm. תקן זה נחשב למחמיר ביותר בתעשייה בכל הנוגע לדרישות הנדסיות ממסך, ויש לו סטנדרטים גבוהים ביותר בכל הרמות: דיוק בצבע, רמת השחור, דרגות האפור, עוצמת הארה, זווית צפייה, יכולת עיבוד התמונה להעלים רעשים, ביטול ריצודים, תנועה חלקה ועוד.

מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית, אמר, כי "אין ספק שמסך התלת-ממד יהווה את המהפכה הבאה בתחום הטלוויזיות וישפיע בעתיד הנראה לעין על כל שרשרת הערך, החל מהתכנים דרך הממירים ועד למסכים עצמם".

יש לציין, כי טלוויזיות בתלת-ממד מוצעות כבר כיום במדינות אחרות בעולם, בהן ארצות הברית ויפן. לפני מספר שבועות הושקה מערכת התלת-ממד היפנית, הכוללת מסך, מגן ומשקפיים, במחיר שווה ערך ל-4,800 דולרים. לעומת זאת, בארצות הברית, שהוגדרה כאזור ההשקה המרכזי של פנסוניק לשנה הקרובה, מוצעת חבילת התלת-ממד במחיר של 3,000 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים