ההיי-טק נרתם למען הנוער הגאה

מיינדספייס, שמציעה חללי עבודה להיי-טקיסטים, נתנה את המיקום, אורי להבי, מנכ"ל רשת דניאלה להבי, מפיק - ואגודת הידידים של איגי תקיים בקרוב אירוע התרמה למען הנוער הגאה ● זוהי הזדמנות לתרום למטרה חשובה ביותר

ההיי-טק למען הנוער הגאה. אילוסטרציה: dolgachov/BigStock

בשנים האחרונות, עולם ההיי-טק נרתם בעוצמה הולכת וגוברת למאבק של קהילת הלהט"ב לשוויון. עוד ועוד חברות מביעות תמיכה בקהילה, מקיימות אירועים לחודש הגאווה ואף נותנות חסות למצעד בתל אביב. הדבר בלט במיוחד ביום השביתה שקיימה הקהילה בחודש יולי בשנה שעברה, במחאה על אפלייתה בתחום הפונדקאות – ובכלל. חברות רבות הודיעו שיאפשרו לעובדים הלהט"בים שלהן לשבות באותו היום על חשבונן, ואף השתתפו ביום הזה בצורה אקטיבית.

אחד הארגונים החשובים של הקהילה הגאה הוא איגי – ארגון הנוער הגאה. הארגון מקיים קבוצות ופעילויות לבני נוער מקהילת הלהט"ב, לרבות כאלה שנמצאים בארון, או שההורים שלהם לא מקבלים אותם. איגי פועל ברחבי הארץ, כולל במקומות ובמגזרים שבהם פחות קל להיות הומו, לסבית, בי או טרנס. הדקירה לפני פחות משבועיים של נער בן 16, שנדקר רק כי הוא הומו, ממחישה את הצורך בקיומו של הארגון.

איגי מתוקצב על ידי משרד החינוך, אבל התקציב הזה מכסה רק חלק מהפעילויות שלו, ומי יודע מי יהיה שר החינוך הבא והאם הוא יהיה ידידותי לקהילה הגאה או לא. כדי להשלים לפחות חלק מהחסר, ארגון הידידים של איגי יקיים בעוד שבועיים, ב-19 באוגוסט, ערב התרמה, אחד מכמה אירועים שהוא מקיים בימים אלה.

ההזמנה לאירוע

ההזמנה לאירוע

הרצאה מרתקת עם נוף משגע

האירוע יתקיים בגג היפה של מיינדספייס ברחוב אחד העם 54 בתל אביב (משכנה הקודם של הבורסה של תל אביב), שנמצאת בבעלות יותם אלרואי ודן זכאי, ותרמה את המיקום, והוא מופק על ידי אורי להבי, המנכ"ל והארט דירקטור של רשת דניאלה להבי. במסגרת האירוע תעביר יערה קידר הרצאה תחת השם שוקינג פינק, שתעסוק ב-"היסטוריה וההיסטריה של הצבע הוורוד".

מיינדספייס מציעה חללי עבודה לחברות היי-טק, יזמים וסטארט-אפיסטים. חוץ מברחוב אחד העם, היא מפעילה חללי עבודה לא כל כך רחוק משם – ברחוב רוטשילד בתל אביב, וכן בהרצליה. בקרוב היא צפויה לפתוח מתחם נוסף, באזור הבורסה ברמת גן.

כרטיס לאירוע ניתן לרכוש כאן ולתרום בכך למען הנוער הגאה. כדאי למהר ולקנות – אנשי היי-טק רבים (ולא רק הם) כבר הבטיחו את מקומם באירוע, ויש להניח שהכרטיסים יאזלו בקרוב מאוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים