עדכון ל-Android Auto מבטיח תפעול בטוח יותר תוך כדי נהיגה

עדכון חדש שהשיקה גוגל לאפליקציית Android Auto יבטיח, שנתונים על המסלול המבוקש באפליקציית המפות יופיעו תמיד בחלק התחתון של המסך, וגם הפעלה קלה ובטוחה יותר של אפליקציות תוך כדי נהיגה

עדכון חדש שהשיקה גוגל לאפליקציית Android Auto יבטיח שנונים על המסלול המבוקש באפליקציית המפות יופיעו תמיד בחלק התחתון של המסך כך שהנהג לא ייאלץ לעבור שוב ושוב מאפליקציות אחרות בחזרה למפות מחשש שהוא מחמיץ את המסלול.

בכל מצב שבו הנהג עושה שימוש באפליקציית Android Auto והגדיר מסלול נסיעה מסוים, ייראה המידע בחלק התחתון של המסך, גם תוך כדי הפעלת אפליקציות אחרות, ספוטיפיי למשל, כדי שהנהג לא יחמיץ פנייה כשהוא מפעיל אפליקציו אחרות. לחיצה קלה על החלק התחתון של המסך מחזירה מיד את המסך לאפליקציית המפות.

גם הוספת יעדים נוספים למסלול קלה יותר, הודות ל-Google Assistant, שניתן להפעילה באמצעות פקודה קולית – היי גוגל – או בלחיצה על אייקון המיקרופון. Google Assistant גם מטפלת כעת בהפעלת אפליקציות תואמות Android Auto המותקנות במערכת, ומסך הפעלת האפליקציות המשופר דומה כעת יותר למסך טאבלט, המרכז את כל האפליקציות במקום אחד.

הגירסה החדשה הזאת של Android Auto מפחיתה את הסכנה של הסחת הדעת הנגרמת מן ההצצות המרובות למסך תוך כדי נהיגה כדי להפעיל את המערכת במכונית, בכך שהיא מבטיחה שהמסלול תמיד מוצג, וכל שאר האפליקציות ניתנות להפעלה בפקודה קולית.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Amnon

    אין ערך הבאת מידע לאפליקציה שאינה נתמכת בארץ. האם יש לכם דרך לעקוף את המגבלה??

  2. אביחי

    אפליקציה מאוד נוחה למי שיש אותה, רק אני לא מבין למה היא לא ניתנת להורדה מגוגל אם יש אפשרות לקדם את הנושא שנוכל להוריד אותה באופן רגיל זה יהיה מעולה אני הורדתי אותה לבד אחרי הרבה חיפושים ברשת כקובץ APK ומאז שיצא העדכון לא ניתן לעבוד איתה יותר מכיוון וגוגל מבקשים עדכון שלא ניתן לבצע כי גוגל חסמו את האפשרות בשורה תחתונה ממש בזבוז זמן לסקר אפלקציה שבאופן יזום גוגל יוצאים נגדנו וחוסמים אותנו במקום לדאוג לבטיחות של הנהגים ולקדם נושאים כאלו ולמנוע את המפגע הבא אשמח אם תוכלו לעזור למצוא פתרון לזה ולקבל עדכון למייל אם זז משהו בנושא בהצלחה לכולם

אירועים קרובים