בעל העניק לאשתו ליום הולדתה חבילה מאמזון שהתגלתה כ… עוגה

לא, העוגה לא הייתה בתוך החבילה אלא שעוגת יום ההולדת עצמה עוצבה כאילו הייתה משלוח מענקית הקמעונאות אונליין, כולל כל הפרטים הקטנים ● תמונת התשורה המיוחדת הגיעה לרשתות החברתיות ועשתה כותרות

לא סתם משלוח. אמזון. צילום: BigStock

גבר אמריקני שנענה לרוח התקופה, שבה כל העולם, ואשתו, מזמינים מוצרים מאמזון – ענקית הקמעונאות אונליין מסיאטל – הפתיע את אשתו בעוגת יום הולדת לא שגרתית. הוא הזמין בעבורה מקונדיטוריה עוגה בצורה של אחד הדברים האהובים עליה ביותר בעולם: חבילה של אמזון.

אמילי מק'גויר, צלמת במקצועה, חגגה את יום הולדתה ה-39 בשבוע שעבר. את הנרות שעל עוגת היומולדת שלה היא תקעה לתוך משהו בעל צורה משונה, גם אם מוכרת לה במיוחד – חבילת משלוח של פריט או פריטים שנרכשו באמזון. אבל רק לכאורה.

ה"עוגה" המיוחדת קושטה בשלל פרטים אכילים ומאוד אמינים למראה, כמו תווית משלוח מותאמת אישית עם שמה וכתובתה של מק'גויר, סרט של מועדון הלקוחות אמזון פריים, ועוד מני מדבקות דואר אותנטיות למראה, אבל כאלו שבמקרה דנן הן גם טעימות.

הצלמת מצפון קרוליינה סיפרה למגזין Today Show כי בעלה הצליח "לעבוד עליה" והשתמש לשם כך באהבתה לרכישות מהקמעונאית האלקטרונית הגדולה בעולם. לדבריה, מאחר שהיא נוהגת ללחוץ על כפתור "הוסף לעגלת הקניות" לפחות שלוש פעמים בשבוע, ה"חבילה" מאמזון נראתה לה טבעית, עד שהבינה שמדובר בכלל בעוגה לכבוד יום הולדתה.

 

 

View this post on Instagram

 

When you order a lot from Amazon..you get an Amazon box cake. . . . #amazon #birthdaycake #i❤️amazon #hubbydidgood #photo #instagood #pictures #present

A post shared by Emily (@emily_mcguire_photography) on

"כשאת מזמינה הרבה מאמזון… את מקבלת עוגת-קופסת-אמזון", כתבה מק'גויר בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, והוסיפה לו האשטאגים שכנראה הביאו את המתנה המיוחדת לידיעת התקשורת, וגרמו לכמה וכמה ידיעות מלבבות על הרעיון המקורי. לפני שנטרפה, עוגת ה"חבילה של אמזון", הועלתה בתמונה גם לפייסבוק וזכתה באינספור לייקים ושיתופים בשתי הפלטפורמות.

עקב הפרסום, מאפיית החלומות המתוקים של דאן, שהכינה את העוגה, זכתה לתהילה ויראלית וברנט נוריס, שהוא ואשתו טרנה הם בעלי המקום, סיפר לתקשורת שהכנת העוגה נמשכה שמונה שעות והבטיח שהיא נהדרת, כמו גם הזמין אחרים לאתגר את הקונדיטוריה בהזמנות "משוגעות" אחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים