תוכן שיווקי

מימון ישיר הטמיעה את דוקומושן במסגרת פרויקט סיילספורס

28/07/2019 14:42
דוקומושן

מימון ישיר מעניקה הלוואות ללקוחות פרטיים עבור רכישת רכב, לרכישת מוצרים בבתי עסק בפריסת תשלומים רחבה וכן למטרות רבות נוספות, בהיקפי פעילות של מיליארדי שקלים בשנה. באחרונה החלה החברה בפרויקט יישום סיילספורס כמערכת הליבה שלה. המודול הראשון שעלה הוא יישום מוצר חדשני, מורכב ועתיר מסמכים.

החברה החלה בחיפוש אחר פתרון שיאפשר הפקת מסמכים מורכבים מתוך הסיילספורס וממערכות נוספות, כולל הסכמי הלוואה, שטרי חוב, חוזים ועוד – כל זאת בזמן אמת. המטרה הייתה ליצור 40 סוגים שונים של טפסים ומסמכים דינמיים עבור פרופילי לקוחות שונים, כאשר כל אחד מהם יאוכלס אוטומטית עם נתונים רלוונטיים הן מהסיילספורס והן משאר המערכות. מטעמי אבטחה ובשל מגבלות אחסון, המסמכים אמורים להישמר במקום אחד, מחוץ למערכת הסיילספורס, אך עם הרשאות וגישה מתוכה. בהמשך, מימון ישיר תבצע מהלך טרנספורמציה מלא לסיילספורס בשיתוף דוקומושן (Docomotion) לשאר המוצרים והתהליכים.

מימון ישיר

מימון ישיר

רונית פטר בן דוד, סמנכ"לית טכנולוגיות וחדשנות במימון ישיר, אמרה כי "הודות לפתרון דוקומושן, הדרישות המורכבות שלנו להפקת מסמכים הפכו בן רגע לקלות להשגה. הפלטפורמה מאוד קלה ליישום ובתוך שעות היינו מוכנים עם התבניות הראשונות. זאת, בשל קלות השימוש במערכת בכלל ובעורך התבניות בפרט. עורך התבניות של המערכת מבוסס וורד ולכן, כל מי שיודע לעבוד ב-וורד יכול ללמוד במהירות ובקלות, ללא צורך בסיוע אנשי ה-IT".

רונית פטר בן דוד, סמנכ"לית טכנולוגיות וחדשנות במימון ישיר. צילום: יח"צ

רונית פטר בן דוד, סמנכ"לית טכנולוגיות וחדשנות במימון ישיר. צילום: יח"צ

לדבריה, "מצאנו שותף מלא לדרך, וגם כאשר הצרכים שלנו השתנו וביקשנו להרחיב את יכולות המוצר, דוקומושן היו נכונים לעזור ולהגיב מיד. הרגשתי שהם חלק אינטגרלי של הפרויקט, ועל כך הערכתי הרבה לצוות".

אורן לשם, מנכ"ל דוקומושן. צילום: אלכס זלידין

אורן לשם, מנכ"ל דוקומושן. צילום: אלכס זלידין

אורן לשם, מנכ"ל דוקומושן, ציין כי "אנחנו גאים בעובדה שחברה כמו מימון ישיר בחרה בטכנולוגיה המתקדמת שלנו למימוש החזון הדיגיטלי שלה. באמצעות הפתרון שלנו תוכל מימון ישיר לשפר את חוויית הלקוח ולקצר את תהליכי מתן ההלוואות. דוקומושן תאפשר למימון ישיר לנהל את כלל התהליך באופן דיגיטלי – הן בתוך הסיילספורס והן מחוצה לו. זאת, באמצעות מסמכים פרסונליים ומעוצבים בהתאם להגדרות החברה. הצלחת הפרויקט היא הוכחה נוספת לערך המוסף שדוקומושן מוסיפה בכל פרויקט סיילספורס".

אירועים קרובים