וואווי ו-TripAdvisor מגלות עולם – בעזרתכם

שתי החברות השיקו תחרות צילום ישראלית-אירופית, שמאפשרת לכם לצלם ו-"לחקור את היופי שסביבכם", באמצעות מכשירי הסמארטפון של החברה הסינית ● מהם הפרסים?

14/07/2019 15:17
תחרות צילום. ההיי-טקיסט המטייל

עד לפני שנים ספורות, מצלמה איכותית שתסייע להנציח את החוויות, הנופים והרגעים הקסומים של המסע הייתה חלק אינטגרלי מציוד החובה של כל חובב טיולים – לצד התרמיל, הכובע וחגורת הכסף. גם בימים אלה, חובבי צילום מושבעים רבים יעידו כי אין תחליף למצלמות המקצועיות המסיביות, עם החצובה והזום. אולם, ההתקדמות הטכנולוגית בתחום המצלמות בסמארטפונים בהחלט מאפשר להנגיש את חוויית הצילום לרבים אחרים, ובזמינות 24/7, לתמונות בקליק מידי וללא מאמץ.

זאת אחת הסיבות שוואווי הכריזה לפני ימים אחדים על פתיחת תחרות הצילום האירופית Huawei InFocus Awards 2019, בשיתוף TripAdvisor. התחרות תהיה פתוחה לכלל משתמשי וואווי בישראל ובמדינות רבות ברחבי אירופה (מרכז-מזרח אירופה ומדינות סקנדינביה). אחד התפקידים של אפליקציית התיירות הפופולרית, שבה מעלים טיילנים מרחבי העולם תמונות, דירוגים, המלצות ותובנות על אתרים, אטרקציות, מקומות לינה וכדומה, הוא לאפשר לכל גולש לגלות מקומות חדשים ולשתף תובנות עליהם. מסיבה זו ממש, פאנל השופטים המקצועי של התחרות יבחן גם את הערך המוסף שמספקת התמונה המתמודדת, בהיבט של "גילוי העולם".

אנה ליפניק לוי, סמנכ"לית השיווק של וואווי ישראל, אמר כי "אנחנו מבקשים לעודד את קהל המשתמשים לממש את יכולות הצילום של המכשיר הנייד ולחקור את היופי שסביבם. תחרות Huawei InFocus מעניקה הזדמנות נהדרת עבור כל אחת ואחד שיצרו רגע ויזואלי יוצא דופן לבחון את יכולות הצילום שלו מול צלמי עילית בעלי שם עולמי ומול הקהל הרחב, ולהראות את כישרונו לעולם".

תחרות הצילום מורכבת משבע קטגוריות אליהן ניתן לגשת – שש מהן בתחום צילום הסטילס: Emotion Tag, Hello, Life!, Faces, Going the Distance# ו-Storyboard, וקטגוריה נוספת בפורמט וידיאו, תחת השם Life Now. התחרות מיועדת לבעלי מכשירי הסמארטפון של וואווי על כל דגמיו, כאשר תמונות שמוגשות לתחרות יוצגו באתר ייעודי, שבו כלל הגולשים ומשתתפי התחרות יהיו רשאים להצביע לתמונות האהובות עליהם עד ל-11 באוגוסט.

השופטים והפרסים

בשלב הבא, העבודות הטובות ביותר יוערכו על ידי צוות שופטים מקצועי, שמורכב ממומחים וצלמים מקצועיים מוכרים. על צוות השיפוט נמנים יאנמין וואנג, נשיא וואווי באזור מרכז ומזרח אירופה וסקנדינביה; מרטין טיסזקה, צלם אופנה מפולין, שצילומיו מפורסמים בין היתר במגזיני האופנה הנחשבים מארי קלייר, גלאמור ו-ווג; ניקולאז' ת'נינג רנטזמן, אמן צילום דני שמתמקצע בצילום סלבריטאים, צילומי נוף, צילומים אורבניים וצילומי טבע; אמה סבנסון, צלמת מקצועית הרפתקנית, שמרבה לטייל מסביב לעולם; ינר טורון, אדריכל וצלם, שהופך נוף עירוני לצורות גאומטריות אבסטרקטיות; ו-ווט'ארה קאם, צלם צרפתי ממוצא קמבודי, שסגנונו מתבטא בסצנות רחוב ברחבי פריז ובמקומות נוספים.

הזוכה במקום הראשון – בפרס הגרנד פרי – יקבל מחשב נייד Huawei MateBook 13, שעון חכם Watch GT, פרס כספי בסך 10,000 יורו, קוד קופון לאתר TripAdvisor בשווי 250 יורו ופרסום התמונה הזוכה בעמוד הראשי של האתר למשך שבוע – בדומיינים של ישראל, שבדיה, פולין, דנמרק, אוסטריה, נורבגיה, פינלנד, צ'כיה, יוון, הונגריה, סרביה, סלובקיה וטורקיה. הזוכים במקום הראשון בכל קטגוריה יקבלו מחשב נייד Huawei MateBook 13, שעון חכם Watch GT, סמארטפון P30 Pro, פרס כספי בשווי 2,000 יורו וקוד קופון לאתר TripAdvisor בשווי 250 יורו. לזוכים במקום השני בכל קטגוריה יינתן סמארטפון Huawei P30 Pro ובמקום השלישי – סמארפון Huawei P30. הזוכה בפרס חביב הקהל יקבל סמארטפון Huawei P30 Pro, כמו גם שעון חכם Watch GT.

להרשמה לתחרות, תנאי ההשתתפות והתקנון לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים