אקסיומה הטמיעה SAP Business One במכון קינן שפי; היקפו של הפרויקט: מאות אלפי שקלים

SAP Business One מיזגה שלוש מערכות מבוזרות שפעלו במכון, העוסק בתחום משאבי האנוש: מערכת כספים, מערכת תפעולית ומערכת קשרי לקוחות ● פרויקט ההטמעה בקינן שפי כלל יישום פתרון ייחודי לניהול אבחון, מיון ורישום המועמדים

מכון קינן שפי, העוסק בתחום משאבי האנוש, הטמיע מערכת ERP מסוג SAP Business One. ההטמעה בוצעה על ידי חברת אקסיומה, שותפה עסקית של סאפ (SAP). הטמעת המערכת נועדה לשדרג ולאחד את מערכות המידע של מכון קינן-שפי ובכך להגביר את יעילות הארגון למתן שירות מיטבי ללקוחותיו ועובדיו. במערכת בוצעו התאמות הקשורות בתחום משאבי האנוש וכך היא מאפשרת מעקב וליווי של המועמד החל מרגע הזמנת השירות על ידי הלקוח, דרך תהליך המיון, האבחון וגיבוש חוות הדעת, וכלה בהיבט הכספי של התהליך. היקפו הכספי של הפרויקט מסתכם במאות אלפי שקלים.

לדברי אורי קינן, סמנכ"ל קינן שפי, "מערכת ה-SAP Business One, ייעלה את מהלך העבודה היומיומי של קינן שפי. בין היתר, המערכת מאפשרת העברת המידע בין האגפים השונים של החברה, שימור הידע, סטנדרטיזציה של תהליכי עבודה ובקרה, זמינות ועדכניות מידע ואינטגרציה עם מערך הכספים. כמו כן, הודות להטמעת המערכת שודרג ניהול מערך שירות הלקוחות, והוגברה יעילות איסוף המידע והבקרה של התהליכים התפעוליים והשירותים".

ליאור נוי, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי סאפ באקסיומה, אמר, כי "פרויקט הטמעת SAP Business One בקינן שפי כלל יישום פתרון ייחודי לניהול אבחון, מיון ורישום המועמדים, זאת לאור הצורך בהתאמת המערכת לתחום ניהול האבחון. ידידותה של SAP Business One למשתמש, אפשרה הטמעה קלה ונוחה של הפתרון, תוך אפשרות להמשך הטמעה עצמאית של מודול CRM ישירות על ידי קינן שפי".

עידו דור, מנהל פעילות עסקים קטנים ובינוניים בסאפ ישראל, הוסיף, כי "SAP Business One מיזגה שלוש מערכות מבוזרות שפעלו בקינן שפי: מערכת כספים, מערכת תפעולית ומערכת קשרי לקוחות. איחוד המערכות פישט עבור עובדי הארגון את מהלך עבודתם היומיומי ותרם לייעול התנהלותם ולשיפור השירות הכולל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים