חברת המד-טק הישראלית בילונג גייסה 14 מיליון דולר

החברה פיתחה פלטפורמה לניהול מחלות קשות ומחקר רפואי ● היא החלה עם האפליקציה החינמית בילונג - מנצחים את הסרטן יחד', שהפכה במהרה להיות הרשת החברתית הגדולה בעולם בתחום זה

אלירן מלכי, מייסד ומנכ"ל בילונג. צילום: יח"צ

חברת הסטארט-אפ בילונג, שפיתחה פלטפורמה לניהול מחלות קשות ומחקר רפואי, גייסה בסבב B סכום של 14 מיליון דולר. הגיוס בוצע בהובלת IQVIA, ספקית פתרונות טכנולוגיים ושירותי מחקר בתחום הבריאות, ובהשתתפות דה גרופ ונצ'רס ומשקיעים נוספים.

ההשקעה נועדה להמשיך את הצמיחה המהירה של בילונג ולקדם את פעילותה בתחום ניהול הקשר עם המטופל בתחומי הבריאות – הן זו של הרשת החברתית והמקצועית לחולי סרטן ובני משפחותיהם שהיא מפעילה, והן כדי לפתח פתרונות למחלות קשות נוספות, לבתי חולים ולשווקים חדשים.

בילונג, מפתחת האפליקציה בילונג – מנצחים את הסרטן יחד, נוסדה על ידי אלירן מלכי, עירד דויטש, אוהד רובין ואסף רג'יניאנו, לאחר שאלה איבדו קרובי משפחה שנפטרו מהמחלה הקשה. החברה פיתחה אפליקציה חינמית בשם זה, שמאפשרת לחולי סרטן ובני משפחותיהם לחקור ולנהל טוב יותר את המסע הטיפולי, תוך שיפור איכות החיים שלהם, והפכה במהרה לגדולה בעולם מסוגה. הקהילה הגלובלית של בילונג, שמונה מאות אלפי משתמשים, מקבלת גישה לפלטפורמת נתונים רחבה ולטכנולוגיות למידה מתקדמות טכנולוגית, שמאפשרות למשתמשים להתחבר, לקבל ולשתף מידע קליני בעילום שם, ולדון בנושאים דחופים הקשורים למצבם. כמו כן, האפליקציה מספקת לספקי וארגוני בריאות פתרון מקצה לקצה, שכולל התאמה אישית, כלים לטיפול, ניווט ושירותי ניהול.

האפליקציה של בילונג

האפליקציה של בילונג

החברה מסרה כי הרשת החברתית שלה היא הגדולה ביותר בעולם לחולי סרטן וחברים בה אגודות ועמותות רבות, ביניהם האגודה האמריקנית למלחמה בסרטן, העמותה לסרטן המעי הגס בקנדה, עמותת סרטן השד בדרום אפריקה, עמותת סרטן הריאות בארצות הברית ועוד. החברה מבצעת מחקרים מדעיים עם אוניברסיטאות ומכוני מחקר מובילים בארץ ובעולם.

ניהול יעיל יותר של הטיפול בסרטן

הפתרון של בילונג מאפשר ניהול יעיל יותר ומותאם אישית של הטיפול במחלת הסרטן לחולים ולמכוני המחקר. היא משתמשת ביכולות שפיתחה, של בינה מלאכותית ולימוד מכונה, כדי לבצע התאמה אישית של המידע ומחקרי ביג דטה. רק במאי האחרון התקבלו באסקו (האגודה האמריקנית לאונקולוגיה קלינית) עוד שלושה ממחקריה המדעיים.

הפלטפורמה הדיגיטלית של בילונג מיועדת להעניק פתרון מקצה לקצה, לשיפור שביעות רצון המטופל, ניהול הקשר עם ספקי הבריאות השונים, העמקת המעורבות וההיענות של המטופלים, הרחבת כלי הניווט והניהול של המטופל והנגשת המידע במגוון ערוצים, לרבות בתי חולים, חברות ביטוח, מכוני מחקר ומומחים נוספים.

"ההשקעה תאפשר לנו להתרחב למחלות קשות אחרות"

מלכי, מייסד משותף ומנכ"ל החברה, אמר כי "אנחנו ממוקדים בהנגשת הפתרון, שמעניק יכולות מקצה לקצה, למטופל, לבתי החולים, לספקי הרפואה, לחברות הביטוח ועוד. בילונג – מנצחים את הסרטן יחד והפכנו במהרה להיות הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם בתחום, עם יכולות ניהול מתקדמות, בשיתוף בכירי המומחים והחוקרים הבינלאומיים בעולם האונקולוגיה. הרחבת הפתרון הגלובלי שלנו לתחום הסרטן והשימוש ביכולותינו למחלות קשות אחרות היו תמיד התוכנית שלנו. עם ההשקעה הנוכחית נוכל ליישם זאת".

לדברי טל רוזנברג, סגן נשיא בכיר לפתרונות טכנולוגיים גלובליים ב-IQVIA, "ההשקעה שלנו בבילונג היא חלק מהאסטרטגיה לזיהוי והאצה של טכנולוגיות לשיפור עולם הרפואה. באמצעות היכולות של פלטפורמת ניהול הקשר והטיפול של בילונג, PEP – Patient Engagement Platform, המבוססת על התאמה אישית, לימוד מכונה ובינה מלאכותית, החברה יכולה לעשות שימוש, להשלים את היכולות והפתרונות של IQVIA, ולהגדיר מחדש את ניהול הקשר עם ושל המטופלים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים