נקודה למחשבה: The Spot Hotel

סטארט-אפיסט דל תקציב? הוסטל חדש במחירי לואו-קוסט נפתח לאחרונה בנמל תל אביב; מציע חדרי קפסולות ליחיד, לזוג וחדרים משותפים ל-12 איש; מחירי הלינה: החל מ-25 דולרים ללילה

30/06/2019 16:14
The Spot Hotel. צילום: הגר דופלס

בשורה לסטארט-אפיסטים תפרנים? בשנה האחרונה נפתחו באזור המרכז, בדגש על תל אביב, מלונות בוטיק הפונים לקהל היעד של אנשי עסקים המגיעים לפגישות עסקיות מחו"ל, או עבור כאלו המגיעים מאזורי הפריפריה. הלינה במיקום מרכזי בלב הפועם של קהילת ההיי-טק התל אביבית חוסכת עבורם את העמידה בפקקים או את הצורך להסתמך על הרכבת.

לצד פריחתם של מלונות הבוטיק, גם אכסניות והוסטלים זוכים לעדנה ועלייה בביקושים. עבור היי-טקיסטים, מציעים מקומות הלינה הללו פתרון זול, וגם פחות "כבד" – כזה המתאים לאלו ששבעו מהמלונות והחדרים המנוכרים. ההוסטלים מציעים לינה במחיר שפוי לאנשי עסקים שמחפשים חוויה אחרת, אנושית, כזו המאפשרת לשים את הראש בסוף יום של פגישות במקום תוסס ולפגוש קהל של אנשים מרחבי העולם. כחלק ממגמה זו, הוסטל תרמילאים לואו-קוסט מודרני נפתח לאחרונה בנמל תל אביב: The Spot Hostel, הכולל 300 מיטות, מתוכן 150 מיטות בחדרים משותפים (Dorms) במחירי לינה מוזלת.

מתקני ההוסטל כוללים עמדת קבלה, חדר קולנוע, בר מסעדה, מטבחון לשימוש עצמי, פינות ישיבה, מתחם הופעות, שטח משחקים, ביליארד, חדר כביסה לשימוש עצמי, עמדת מחשבים, עמדת השכרת אופניים, ועמדת ייעוץ תיירותי. בהיבט הקולינרי, במקום יפעלו מסעדה, בר ומאפייה.

The Spot Hotel.  צילום: הגר דופלס

The Spot Hotel. צילום: הגר דופלס

ההוסטל החדש הושק להזמנות כבר בינואר השנה. "ישראל היא מדינה יקרה לתיירים", אומרת נעמה שוויקי, מנהלת השיווק של ההוסטל. "אין זה סוד שמחירי הלינה בישראל לא התאימו עצמם למחירי הטיסות הנמוכים, והתיירים המגיעים לישראל חווים תסכול מעלות הלינה, בעיקר בתל אביב", מדגישה שוויקי. "החזון שלנו הוא לספק פתרונות לינה במחיר שווה לכל כיס תוך שימוש בשטחים המשותפים ליצירת אפשרויות למפגש ופעילות בין האורחים, על מנת ליצור חוויה של קהילה שיתופית. אנו מציעים חדרים משותפים, בודדים, זוגיים, וגם מתחם אוהלים מקורה, ממוזג ומאובזר. תמהיל החדרים מאפשר פנייה לקהלי יעד מגוונים ובהם תיירים, חבר'ה צעירים, אנשי עסקים, וגם משפחות".

יוגה, "פואטרי סלאם" וסיורי אופניים

ההוסטל החדש ממוקם בכניסה לנמל תל אביב בקרבת שפך הירקון, במרחק הליכה מחופי הים, מרכזי הבילוי הפנאי. הקונספט שמוביל את המקום הוא התאמה של המתחם לטרנד הגואה בעולם של לינה עם ערך מוסף – כלומר, לא רק לשינה, אלא מתחם בילוי עם חללים ציבוריים ואווירה צעירה. בהקשר זה, ההוסטל מבטיח לספק מגוון של הפעלות ואירועים החל מתרגולים ספורטיביים המשקיפים לנחל ולפארק כגון יוגה, ריצה וסיורי אופניים ועד הופעות, סדנאות והרצאות הפתוחות לקהל הרחב. במקום יתקיימו מסיבות, מופעי סטנד-אפ, אירועי "פואטרי סלאם", קריוקי, ערבי צפייה משותפת במשדרי ספורט.

את המיזם הקימו רמי אוחנה, הבעלים של הוסטל תרמילאים The post בירושלים ומלון עדן אין בזיכרון יעקב, וחברת שלמה אליה השקעות בבעלות איש העסקים תא"ל במיל' שלמה אליה. בהקמת ההוסטל, המשתרע על שטח של 2,200 מ"ר ובצמוד למבנה דק בשטח 200 מ”ר על גדות הירקון, הושקעו 27 מיליוני שקלים ובנייתו ארכה כשנתיים.

פיסת היסטוריה: לפני שהפך להוסטל, המקום שימש הבניין אולם קונצרטים אשר אירח את הקונצרט הראשון של התזמורת הסימפונית של פלשתינה (שלימים הפכה לתזמורת הפילהרמונית הישראלית), ב-26 בדצמבר 1936. יצירותיהם של ברהמס, רוסיני, שוברט ומנדלסון הדהדו ברחבי הבניין, בניצוחו של הוירטואוז האיטלקי ארטורו טוסקניני.

לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים