"סאפ ממשיכה לקדם בעקביות את אסטרטגיית הארגון החכם"
כתב: הילל יוסף.
"אנחנו נמצאים בעידן של Experience economy – המהווה אתגר אדיר לארגונים בכלל ולאנשי מערכות מידע בפרט. עידן שבו אנחנו חווים שינויים מהירים מאוד של מודלים כלכליים ומעבר חד של כוח הקנייה ללקוח הסופי, שמושפע מהחוויה בתהליך לא פחות מהמוצר או השירות", כך אמר עופר מילבסקי, ה-COO של סאפ ישראל.
מילבסקי התראיין לקראת XO ISUG 2019, הכנס הארצי השנתי של משתמשי סאפ בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג' בשבוע הבא, ה-2 ביולי, במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה.
לדברי מילבסקי, "סאפ מספקת את המענה המתקדם ביותר לטיפול בסוגיית ה-Experience gap, תוך חיבור של ה-Experience Data וה-Operational Data. העקרונות הללו רלוונטיים לכל לקוח ובכל תעשייה. בכנס נציג את האופן שבו סאפ יכולה לסייע לארגונים להיות מוכנים".
"בשנה החולפת", אמר, "סאפ המשיכה לקדם בעקביות את אסטרטגיית ה-Intelligent Enterprise. כחלק מאסטרטגיה ממוקדת לקוח, החברה השלימה את סוויטת הפתרונות שלה גם בתחום חוויית הלקוח (CX), והיא נותנת מענה לתרחישים חדשניים בכל אחת מ-25 התעשיות בהן היא תומכת".
הוא הוסיף כי "במקביל, סאפ ממשיכה לחזק את הפתרונות הקיימים, לחדש את פלטפורמת ה-HANA ולחבר את הפתרונות לכדי סוויטה עסקית מלאה". מילבסקי ציין כי "בנוסף, סאפ מקפידה להעניק גמישות מלאה ללקוחות לפעול במודלים של רישוי מסורתי, ענן מלא והיברידי, מבלי לאבד השקעות קיימות – ועם יכולת מלאה לייצר חדשנות על פי צרכי הלקוחות שלנו".
מגמות טכניות שסאפ עונה עליהן
"סאפ", הדגיש מילבסקי, "עונה על כמה מגמות טכניות. בראש ובראשונה, החברה מאפשרת שילוב של טכנולוגיות ותפיסות מתקדמות לתוך התהליכים העסקיים. שילוב טכנולוגיות כגון RPA, אינטרנט של הדברים, בינה מלאכותית, לימודי מכונה ובלוקצ'יין כחלק מובנה בכל סוויטת הפתרונות שלה, ובאינטגרציה מלאה לכלל הפתרונות הקיימים – של סאפ ושאינם. המהות היא לא רק לאפשר את הטכנולוגיה, אלא גם לוודא שקיים חיבור אמיתי שלה לצרכים ולתהליכים העסקיים של הלקוח, כלומר – לספק ערך עסקי בקצה הטכנולוגיה, או התהליך. בכנס אפשר יהיה ללמוד ולראות כיצד הטכנולוגיות המתקדמות ביותר זמינות לשימוש הארגונים כבר כיום".
"השפעתן של המגמות הגלובליות ניכרת גם בשוק הישראלי", ציין. "יותר ויותר לקוחות בוחרים לאמץ את הפתרונות החדשניים של סאפ בתחום חוויית הלקוח. השנה נתמקד בכנס בסיפורי הצלחה של לקוחות מובילים: ניתן יהיה לשמוע כיצד לקוחות כמו שופרסל ופייבר (Fiver) הובילו מהלכים פורצי דרך בטריטוריות עסקיות חדשות – יחד עם סאפ. במקביל, אנחנו ממשיכים להשקיע בלקוחותינו, קיימים וחדשים, ולהנגיש את מירב הפורטפוליו של סאפ לשוק הישראלי. גורם מרכזי בהצלחה שלנו הוא האקו-סיסטם המתרחב שלנו – רשת השותפים המובילה והמקצועית בישראל, שמחויבת לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות".
"השנה", סיכם מילבסקי, "רשמנו צמיחה עקבית גם בתחום הליבה הדיגיטלית. חלה התקדמות גדולה סביב ה-SAP S/4 HANA. לקוחות רבים עושים את המעבר, מאמצים פתרונות מתקדמים וחדשניים, ומפעילים טכנולוגיות בהתאם. נתונים נוספים על השוק הישראלי, כמו גם את התנופה האדירה בתחומי ה-Customer experience S/4HANA, SAP Business ByDesign ועוד – נציג בכנס".