גם אייסר מצטרפת לחגיגת הטלפונים החכמים: השיקה את משפחת ה-Tempo, שכוללת ארבעה מכשירים חדשים

ארבעת המכשירים הם מדור 3.5, מבוססים על מסכי מגע וחלונות מובייל, וכוללים רכיב GPS, מצלמה, קישוריות בלוטות' ו-Wi-Fi ● ההבדלים ביניהם מתבטאים בגודל המסך, באיכות המצלמה ובמקלדת

גם אייסר, יצרנית המחשבים הניידים, קופצת למים הסוערים של שוק הטלפונים החכמים. החברה השיקה הבוקר (ג') בתערוכת Mobile World Congress שנערכת בברצלונה, את משפחת מכשירי ה-Tempo. כצפוי, לאחר שרכשה בשנה שעברה את יצרנית הטלפונים הטאיוונית E-Ten, היא פורצת לשוק עם ארבעה מכשירים ראשונים – כולם מדור 3.5, מבוססים על מסכי מגע ומערכת חלונות מובייל, וכוללים רכיב GPS, מצלמה, קישוריות בלוטות' ו-Wi-Fi. ההבדלים ביניהם מתבטאים בגודל המסך – מ-2.8 אינץ' ועד 3.8 אינץ', באיכות המצלמה – שלושה מגה פיקסל ועד חמישה מגה פיקסל, ובמקלדת, שבדגם ה-M900 הופכת למקלדת סליידר QWERTY מלאה.

אייסר כבר מתכננת את הסידרה הבאה שלה, שתתבסס על גירסה 6.5 החדשה של חלונות מובייל שנחשפה אתמול, שתושק לקראת סוף השנה.

החברה אף הכריזה על כוונות שאפתניות להתברג לחמישייה הראשונה של יצרניות הטלפונים החכמים, מה שאומר שהיא תצטרך לעקוף את טושיבה ולמכור לפחות 1.3 מיליון מכשירים מדי רבעון, בהתאם לנתונים שהתפרסמו באחרונה, והוסיפה כי הציבה לעצמה יעד, שעד 2012 יתרמו הטלפונים החכמים 10% מהכנסותיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים