בינת התקינה רשת טלפוניית IP בבניין אורמת ביבנה ובסניפים בארה"ב; ההיקף: מיליון שקלים
הפרויקט כלל החלפת המרכזייה הקיימת של תדיראן במרכזיית IP של נורטל מסוג CS1000, הכוללת אופציית הרחבה לאלפי שלוחות באתר ובאתרים הנוספים בארה"ב ● הרשת החדשה משלבת בין כל התקני התקשורת של המשתמשים, כולל טלפון IP שולחני, מצלמת וידאו אישית, טלפון נייד, מחשב אישי ומערכות דטה ארגוניות, ליצירת סביבת תקשורת בעלת מאפיין פרסונליזציה מרכזי
חברת בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, השלימה התקנת רשת טלפוניית IP גלובלית בבניין חברת אורמת שביבנה ובמספר סניפים של החברה בארצות הברית. היקף הפרויקט מוערך בכמיליון שקלים.
פרויקט שדרוג הרשת כלל החלפת המרכזייה הקיימת של תדיראן במרכזיית IP של נורטל (Nortel) מסוג CS1000, הכוללת אופציית הרחבה לאלפי שלוחות באתר ובאתרים הנוספים בארצות הברית. מטרת הפרויקט הייתה להביא לצמצום עלויות התקשורת בין אתרי החברה בעולם ולייעול עבודת המשתמשים על ידי החלפת רשת טלפוניה לא-אחידה ברשת אחידה, על פי כללי מדיניות שנקבעו בישראל.
הרשת החדשה משלבת בין כל התקני התקשורת של המשתמשים, כולל טלפון IP שולחני, מצלמת וידאו אישית, טלפון נייד, מחשב אישי ומערכות דטה ארגוניות, ליצירת סביבת תקשורת בעלת מאפיין פרסונליזציה מרכזי.
חברת בינתל-בינת סמך מקבוצת רד-בינת ביצעה את התקנת הרשת, התומכת בפעילותם היומיומית של כל עובדי אורמת בעולם על גבי טלפוני IP וטלפונים אנלוגיים. זאת, כולל איחוד הודעות ואפליקציות תקשורת אחודה כגון Soft Phone ,Presence ,IM ו-וידיאו. בינת תקשורת ובינתל יספקו את השירות באתרים בשנים הבאות.
מאיר מושקה, מנהל מערכות המידע באורמת, אמר, כי "רשת טלפוניית ה-IP שהותקנה באתרים שלנו היא חלק מתוכנית סטנדרטיזציה של ציוד שהחלטנו לבצע, כדי לפשט את התמיכה והשירות לכל אתרי החברה. רשת הטלפוניה האחודה הביאה לצמצום עלויות ולייעול תקשורת הטלפוניה בין אתרי החברה. כמו כן, קל יותר למחלקת מערכות המידע של החברה לתחזק את ציוד הטלפוניה מרחוק".
רונן רוזנשטיין, מנהל תחום תקשורת אחודה בבינת תקשורת מחשבים, אמר, כי "הרשת תאפשר לאורמת לייעל הן את התקשורת התוך-ארגונית והן את השירות ללקוחות. זאת, באמצעות גישה אל שירותי התקשורת מכל מכשיר, מקום וזמן תוך יצירת חסכון משמעותי בעלויות התקשורת של הארגון".
תגובות
(0)