Galaxy Fold: המכשיר המתקפל של סמסונג תוקן ונמצא לקראת שיווק

באפריל עיתונאים שקיבלו את המכשיר המתקפל החדשני לסקירה, ממש ערב ההפצה המתוכננת, דיווחו על תקלות משמעותיות ומסכים שנפגמו עקב שימוש קצרצר ● החברה הדרום קוריאנית עצרה את השיווק וערכה תיקונים ● כעת היא טוענת: "ה-Galaxy Fold מוכן להגיע לשוק"

קודם כשלים טכניים וכעת עיכוב בייצור? ה-Galaxy Fold. צילום: סמסונג

אוטוטו הוא עומד להגיח שוב – ה-Galaxy Fold של סמסונג, המתקפל שהושק והתגלה כבעייתי.

"מרבית בעיות המסך באו על פתרונן", אמר סגן הנשיא של Samsung Display (חברה בת של סמסונג, שהיא ספקית המסך המתקפל של מכשיר הפולד), קים סונג-צ'אול, בנאומו בוועידה שהתקיימה בסיאול, "וה-Galaxy Fold מוכן להגיע לשוק".

המכשיר המתקפל, שמעורר סקרנות ותקוות רבות לחדשנות בשוק מכשירי הסלולר, היה אמור להגיע למדפים בחודש אפריל האחרון בארצות הברית, ובמאי בקוריאה, אבל השקתו נדחתה לאחר שאנשי מדיה וסוקרים שקיבלו את המכשיר לבדיקה מצאו בו תקלות שהתבטאו בעיקר ב"קמטים" שנוצרו בקו הקיפול של המסך לאחר כמה קיפולים ובמסך מהבהב.

לפי השמועות, ההשקה תתקיים ביולי, לפני שענקית הטכנולוגיה תחשוף את מכשיר הדגל שלה למחצית השנייה של 2019, ה-Galaxy Note 10, ואולם החברה הכחישה את השמועות.

בנאומו אמר סונג-צ'אול כי יש לו ציפיות גבוהות מן המכשיר, "וכשהוא יושק, הוא יזכה לתשומת לב רבה בשוק".

עוד לדבריו, טכנולוגיית המסכים תהיה בעלת תפקיד מרכזי בעידן הדור הסלולרי החמישי, שיאפשר תקשורת ברמה איכותית גבוהה ובמהירות סופר-גבוהה, ויאיץ שירותים חדשים והגעה של מוצרים חדשים לשווקים, כמו מסכים מתגלגלים ונמתחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים