מנהל המו"פ של פייסבוק ישראל עובר לארה"ב; המרכז ינוהל במודל משותף

ג'ואי שמחון יכהן כמנהל בצוות מוצר בטיחות ויושרה במטה פייסבוק במנלו פארק, קליפורניה ● כמנהלים החדשים של המרכז הישראלי ישמשו צח הדר, יובל קסטן ועמית פינקלשטיין

ג'ואי שמחון, עד כה ראש מרכז המו"פ של פייסבוק ישראל. צילום: יח"צ

ג'ואי שמחון, ראש מרכז המו"פ של פייסבוק ישראל, עושה רילוקיישן, לאחר שמונה למנהל בצוות מוצר בטיחות ויושרה במטה החברה במנלו פארק שבקליפורניה. שמחון מסיים את תפקידו בארץ בתום שלוש שנים, שבהן הוביל את מרכז הפיתוח של החברה בתל אביב מיוני 2016.

בתקופת כהונתו של שמחון גדל צוות העובדים של מרכז המו"פ ל-250 מהנדסים. אחת מגולות הכותרת של פעילות מרכז זה היא פיתוח אפליקציית פייסבוק לייט, שאותה הוא ניהל בתחילת דרכו בפייסבוק, עד שמונה למנהל המרכז.

"מרכז המו"פ של פייסבוק בישראל הוא אחד משניים בלבד שהחברה מחזיקה מחוץ לארצות הברית, מה שמעיד על האמון הרב שיש להנהלת החברה בהון האנושי המקומי", אמר שמחון. "בשנים האחרונות הפך המרכז לאבן שואבת בתוך פייסבוק, כשהמהנדסים שלנו הפכו למומחים בתחומם וזוכים להבעת אמון גדולה בדמות פרויקטים נוספים שמובלים מתוך ישראל לעולם כולו".

בעקבות המעבר של שמחון, פייסבוק הודיעה על שינוי ניהולי-ארגוני במרכז: מעתה יעבור מרכז הפיתוח למודל ניהולי משותף, אותו יוביל צוות בראשות צח הדר, לצד יובל קסטן, שמוביל את צוות ההנדסה של ממשקי הלייט של פייסבוק, ועמית פינקלשטיין, שמנהל את תחום הקישוריות בחברה. הדר (35) הצטרף לפייסבוק לפני חמש שנים. הוא היה חבר בצוות המייסדים של פייסבוק לייט, עד להיותו מנהל ממשקי האפליקציה. כמו כן, הוא שימש כראש תחום ניהול מוצר בפייסבוק ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים