תוכן שיווקי
בעקבות אירוע ERP & BI של BDO

"אנחנו מזהים מוכנות של עסקים לצעד הדיגיטלי הבא"

כחלק מיישום של מערכת SAP Business One, עסקים רוצים לשלב כלים דיגיטליים בארגון ולהטמיע פתרונות רוחב דוגמת חנות אי-קומרס ופתרונות BI ואנליטיקה לעסקים קטנים ובינוניים - זהו המסר העיקרי שעלה מאירוע ERP & BI של BDO

18/06/2019 12:50
סאלי אלקיים, דירקטורית ב-BDO ומנהלת BDO Solutions. צילום: גדי אוהד

באחרונה התקיים אירוע ERP & BI של BDO בבית סאפ ברעננה, כחלק מאירועי BDO Techweek – שבוע הטכנולוגיה של החברה. את האירוע הובילו סאלי אלקיים, דירקטורית ב-BDO ומנהלת BDO Solutions, ואדיר אורן, מנכ"ל BICS מקבוצת BDO. במפגש עסקו בהצגת פתרונות מתקדמים למערכת SAP Business One, כולל הערך המוסף בשילוב פתרון ה-BI עם מערכת ה-ERP של סאפ.

בפתח המפגש ציינה אלקיים כי "בשנים האחרונות התחדדה ההבנה שהגדלת המכירות בכל תחום עוברת בהוספת פלטפורמות מסחר אינטרנטיות לצד המכירות במרחב הפיזי. כיום, שינוי מסוג זה יכול להיות זמין, קל ופשוט, באמצעות חנות איקומרס המחוברת ישירות למערכת סאפ. המטרה שלנו היא להקל על הלקוחות במימוש פתרון מקצה לקצה שכולל חיבור מובנה למערכת סאפ. בכך אנחנו חוסכים מהלקוח את הצורך לאתר פתרונות מסחר נפרדים ולהיכנס לפרויקט אינטגרציה בין מערכות שונות".

"הבשורה אחרונה ללקוחות מסוג זה היא פלטפורמת החנות האינטרנטית החדשה שהשקנו", הוסיפה. "מדובר במערכת מסחר שמתחברת למאגרי המידע של סאפ בארגון ומייצרת שיח אוטומטי בין הפלטפורמות. גם כאן מדובר במענה כולל ומקיף – משלב הקמת החנות ועד לפתרונות סליקה והוצאת תעודות ודו"חות באופן אוטומטי".

לצד בשורה זו, הוצגו באירוע, בין השאר, פתרונות שמטרתם להקל, לשפר ולייעל את העבודה היומיומית של המשתמשים.

לדברי אלקיים, "ארגון צריך לתמוך בתהליכים אוטומטיים כמה שאפשר. מומלץ לארגונים לאמץ פתרונות וכלים אוטומטיים, שבאמצעותם יוכלו לייעל תהליכי עבודה. פתרונות אלה יאפשרו לארגונים לחסוך טעויות וזמני עבודה, תוך מיקוד ומקסום העבודה השוטפת והעיקרית של העסק".

דוגמאות לפתרונות מסוג זה שהוצגו במהלך הכנס כוללות ייבוא דפי בנק אוטומטיים, מערכות פשוטות לניהול טפסים, ייבוא מידע עסקי ונתוני אשראי מדן אנד ברדסטריט, אישורים ב-ווב, חיתום דיגיטלי ו-BI.

אדיר אורן, מנכ"ל BICS. צילום עצמי

אדיר אורן, מנכ"ל BICS. צילום עצמי

אורן ציין כי "אחד היתרונות התחרותיים המשמעותיים של כל ארגון הוא ההיבט הטכנולוגי. כיום, עסקים קטנים עד גדולים ממגוון רחב של עולמות עסקיים מבינים את הצורך בתובנות עסקיות מבוססות מידע, ומשם גדל הצורך לקבלת המלצות מבוססות למידת מכונה ובינה מלאכותית. אנחנו מזהים רצון עז של חברות SMB לאמץ לפתרונות ניתוח ואנליטיקה מתקדמים יותר, שיאפשרו תכנון קדימה ויספקו המלצות להמשך".

"פתרון Insight 360 מבוסס SAP Analytics קורא את הנתונים הטרנזקציוניים השונים ממערכת הסאפ, כולל היסטוריה של נתונים, ולאחר קבלת המידע ניתן לבצע יכולות בינה מלאכותית, שמייצרות תחזית ברמת דיוק גבוהה. המידע מונגש ללקוחות בצורה אינטואיטיבית, לדוגמה – הצגת הנתונים על פני דשבורד, והכנה מהירה ומראש של דו"חות מפורטים. מקבלי ההחלטות בארגון יכולים לבצע שינויים בדו"חות באופן עצמאי ולהריץ תחזיות קדימה בצורה אוטומטית", הוסיף.

אירועים קרובים