Google Cloud "כבשה" את אקספו תל אביב
מתחם האקספו בגני התערוכה בתל אביב עלה לכותרות בתקופה האחרונה בגלל האירוויזיון, שנערך שם. אלא שזמן קצר אחרי שכבו האורות על מופע הבידור הענק, הנצנצים ירדו והזמרים מהמדינות השונות חזרו אליהן, התקיים במתחם הזה אירוע בולט אחר: אלפי אנשי פיתוח ומנהלי טכנולוגיה מכל מגזרי התעשייה הגיעו לשם כדי להשתתף באירוע Google Cloud Summit 2019, שהתקיים זו השנה החמישית בישראל, בהפקת אנשים ומחשבים. באירוע שמעו המשתתפים מהמומחים של Google Cloud על כל מה שחדש בתחום הענן.
ברק רגב, מנכ"ל גוגל ישראל, פתח את הכנס ואמר כי זהו האירוע הגדול ביותר של Google Cloud מאז הכנס העולמי שהחברה ערכה בסן פרנסיסקו לפני כחודשיים. לדבריו, "גוגל השקיעה בענן 45 מיליארד דולר בשלוש השנים האחרונות, והמסע עוד נמשך".
אחת החברות המעניינות שהשתתפו באירוע היא ספוטיפיי, שמשתמשת בטכנולוגיה של גוגל כדי לספק את שירותי ההאזנה המפורסמים שלה למיליוני משתמשים בכל העולם. כדי לסבר את האוזן, תרתי משמע, הענן של גוגל מאחסן את יותר מ-50 מיליון השירים שיש במאגר שלה. פיטר סובוט, מהנדס בכיר בצוות ההמלצות של ספוטיפיי, שהגיע לישראל כדי להשתתף באירוע, אמר כי "הטכנולוגיה של Google Cloud היא שמאפשרת לנו להיות מדויקים ומהירים כל כך. בעזרת מודלים של לימודי מכונה ובינה מלאכותית גוגל, אנחנו מקבלים יכולת גידול בן רגע ואפילו חיסכון בעלויות".
פרופ' יוסי מטיאס, סגן נשיא לפיתוח ומנהל מרכז המו"פ של גוגל בישראל, לא יכול היה להגיע ובמקום זאת שלח סרטון וידיאו, שהוקרן במליאה המרכזית של האירוע. הוא אמר ש-"יש לנו בישראל צוות פיתוח ענן משמעותי שהולך וגדל, במסגרת מרכז המו"פ המקומי של גוגל. כיום, בעזרת בינה מלאכותית, אנחנו פותרים בעיות שעד לא מזמן נראו כמו מדע בדיוני".
בין הבכירים הנוספים שהשתתפו באירוע: שירה קמחי, מנהלת פעילות המכירות של Google Cloud בישראל; אלית בן-בסט נוריאל, מובילת פעילות השיווק של שירות הענן בישראל ובאזור CEE; אדם סליגמן, סגן נשיא ומנהל קשרי מפתחים ב-Google Cloud העולמית; קרול קרפנטר, סגנית נשיא ומנהלת שיווק מוצר בחברה; איסי בן שאול, מנהל הנדסה ב-Google Cloud, ממקימי ולשעבר מנכ"ל ולוסטראטה הישראלית, שגוגל רכשה אשתקד; זיו אורן, מנמ"ר סייבריזן; וגלעד כץ, סגן נשיא לפיתוח ב-Appsflyer.
ביזבזתם לי 30 שניות. כתבה נבובה ללא שום מידע