נשים ומחשבים: ג'ני דוברובולסקי, Chorus.ai

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: ג'ני דוברובולסקי ,מפתחת אוטומציה ב-Chorus.ai

ג'ני דוברובולסקי, Chorus.ai. צילום: שיר כהן

שם: ג'ני דוברובולסקי

תפקיד: מפתחת אוטומציה ב-Chorus.ai

ותק בתפקיד: בתעשייה מאז 2016

תפקידים קודמים: בודקת ידנית

השכלה/שירות צבאי: מפעילת האמר קרבי בצבא, קורס QA

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

"אמא שלי עובדת בתור QA כבר כמה שנים, ואבא שלי sysadmin, ככה שמגיל צעיר גדלתי מוקפת במחשבים. התפקיד שאמא שלי עושה נשמע לי מעניין ואחרי שהשתחררתי עשיתי קורס ונכנסתי לתעשייה בתור בודקת ידנית. תוך זמן קצר למדתי לבד תכנות ונכנסתי לעולם האוטומציה שגיליתי שאני ממש אוהבת".

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

"אני חושבת שבתור אישה צעירה די קל לי בעולם הזה, אבל מודעת לזה שזה לא בהכרח כל כך קל אצל נשים אחרות מרקעים שונים משלי. זו אולי לא בהכרח אפלייה, אבל יש לתעשייה לאן לשאוף על מנת לגרום להיי-טק להיות מקום נוח ומזמין לנשים בכל מיני גילאים ומצבים משפחתיים".

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? "באחת

"החברות הקודמות שעבדתי בהן, היה בחור שאמר לי ש'מה שמעניין נשים זה ילדים ומשפחה, ולכן הן לא מפתחות טובות' אבל מעבר למקרים קטנים כאלו, החוויה שלי בעולם הטכנולוגי כאישה היתה די חיובית ולא הרגשתי שמקום או תפקיד כלשהו לא פתוחים בפני בגלל היותי אישה. אני מרגישה שזה אפילו הפוך בחברה הנוכחית שלי, בה ממש מעודדים גיוס של נשים ותומכים ב- work-life balance גם לנשים וגם לגברים. מה שעוד יותר מעודד אותי זה לראות שהדחיפה הזו אצלנו מגיעה לא רק מנשים, אלא גם מגברים שפועלים במכוון על מנת לוודא שבצוותים שהם נמצאים בהם ישולבו נשים". .

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לירון

    גם אצלי קורס QA כחייל משוחררת טרייה ב INT היה הכניסה לעולם הזה. איזה בחורה מדהימה! תמיד יש אפלייה אבל גם יש נשים כמו ג'ני שמנפצות מוסכמות

אירועים קרובים