פייסבוק תפתח מוקדי תפעול ותמיכה טכנית בהודו

החברה הודיעה אתמול (ב') על צעד זה, במטרה לאפשר לה לתת שירות טוב יותר ללקוחות הרשת בארצות הברית וברחבי העולם ● כמו כן, הודיעה החברה על פתיחת מרכז מכירות ותפעול באוסטין, טקסס ● לדברי דון פול, מנכ"ל התפעול אונליין של פייסבוק, "שני המרכזים הללו יסייעו לנו לשרת בצורה טובה יותר את למעלה מ-400 מיליון לקוחותינו ברחבי העולם"

פייסבוק (Facebook) הודיעה אתמול (ב') על כוונתה לפתוח מוקדי תפעול ותמיכה טכנית בהודו. לדבריה, צעד זה יאפשר לה לתת שירות טוב יותר ללקוחות הרשת בארצות הברית וברחבי העולם.

דון פול, מנכ"ל התפעול אונליין של החברה, כתב בבלוג, כי "אנחנו מעלים את מספר הצוותים לתמיכה במספר ההולך וגדל של הגולשים שלנו. על ידי הקמת מרכזי תמיכה רבים ביותר אזורי זמן, אנחנו יכולים לתת שירות טוב יותר באזורי זמן שונים ובשפות מגוונות".

הודעה זו של פייסבוק הגיעה פחות משבוע לאחר שהחברה מסרה, כי תפתח מתקן נוסף באוסטין, טקסס, שיכלול כ-200 עובדי מכירות ותפעול. "שני המרכזים הללו יסייעו לנו לשרת בצורה טובה יותר את למעלה מ-400 מיליון לקוחותינו ברחבי העולם, כמו גם את מספר המפתחים והמתרגמים הגדל והולך שלנו", כתב פול. הוא הוסיף, כי "אנחנו מגייסים בימים אלה עובדים על מנת לאייש את משרות התפעול והמכירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים