תוכן שיווקי

כחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית: שטראוס מים הטמיעה מערכת Docomotion

05/06/2019 15:10
Docomotion

שטראוס מים הטמיעה את הפתרון של Docomotion, כחלק מפרויקט הטרנספורמציה הדיגיטלית ויישום מערכת CRM חדשה בחברה.

שטראוס מים

שטראוס מים

אורן לשם, מנכ"ל Docomotion, סיפר: "הפרויקט בשטראוס מים נחשב לשאפתני ומאתגר – הן עקב לוחות הזמנים והן בשל הקריטיות של התהליכים העסקיים. Docomotion נבחרה לאור יכולותיה המתקדמות בתחום הפקת המסמכים ב-Salesforce, ולאור העובדה שהפתרון הנו ייחודי בארץ בתמיכתו בדרישות הפקת מסמכים הן מתוך ה-Salesforce והן מחוצה לו. בזמן קצר ביותר הוטמע המוצר, אופיינו ונערכו התבניות והמערכת הייתה מוכנה לעלייה לאוויר במועד שנקבע. ברצוני להחמיא לאנשי צוות של שטראוס מים על הנחישות והמקצועיות שהפגינו במהלך הפרויקט".

צפריר עזרא, מנהל האפליקציות בשטראוס מים. צילום: יח"צ

צפריר עזרא, מנהל האפליקציות בשטראוס מים. צילום: יח"צ

צפריר עזרא, מנהל האפליקציות בשטראוס מים, ציין: "בתכנון הפרויקט, כחלק מתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית ששטראוס מים ביקשה להשיג באמצעות הטמעת מערכת ה-Salesforce, עלה צורך עסקי ברור בשיקוף והנגשה של מידע רלוונטי ללקוח בזמן אמת, ולעתים אף החתמתו על מסמכים מסוימים כחלק מביצוע עסקה. ההחלטה על השימוש ב-Docomotion נקבעה לאחר בחינת חלופה של ממשק למערכות הקיימות בארגון והתייעצות עם מומחי Salesforce המלווים את הפרויקט. גמישות המוצר, קלות העריכה והיותו Native APP ו-Certify ISV של Salesforce הכריעו את הכף. האינטגרציה בין Docomotion ל-Salesforce חלקה ומלאה, מה שחסך זמן ומורכבות בהטמעה. בראייה קדימה, אנחנו עדיין לא משתמשים בכלל יכולות המוצר. אין לי ספק שעם הרחבת השימוש לתכונות המתקדמות בו נוכל להגביר עוד יותר את התועלת העסקית מהמוצר".

לשם הוסיף ואמר כי "הטמעה מוצלחת זו מצטרפת להטמעות מוצלחות נוספות שבוצעו בארץ – במימון ישיר, ווקמי, אבן קיסר, מובילאיי, דן אנד ברדסטריט ואחרים – ובחו"ל בתקופה האחרונה".

אורן לשם, מנכ"ל Docomotion. צילום: יח"צ

אורן לשם, מנכ"ל Docomotion. צילום: יח"צ

לדבריו, "Docomotion מסכמת שנה מוצלחת מאוד, עם גידול של כ-280% במכירות הענן בארץ ובחו"ל. אני צופה כי 2019 תהיה שנה מוצלחת אף יותר לאור פרויקטים גדולים מאוד של Salesforce, בהם Docomotion הוא פתרון טבעי בעל ערך עסקי רב. לצורך מענה לרגולציות ולצרכי אבטחת המידע, Docomotion ביצעה הסמכה לתקני ISO 27001 ו-ISO 27018, והחברה הוגדרה כ-GDPR Ready".

הוא סיים באמרו כי "ברצוני להודות שוב לצוות שטראוס מים, למאות לקוחותינו ולעשרות שותפינו בארץ ובחו"ל, שעזרו לנו לצמוח מהר כל כך".

אירועים קרובים