דרופבוקס קיימה האקתון בתל אביב: מה יקרה אם נתעורר בעתיד?

עובדי החברה ממרכזי הפיתוח באזור EMEA פיתחו פתרונות מבוססי מציאות רבודה לעולם העבודה העתידי ● מה הם המציאו?

עובדים בדרופבוקס בפעולה במהלך ההאקתון. צילום: יח"צ

השאלה מה יקרה בעתיד העסיקה ועודנה מעסיקה רבים – חוקרים, ממציאים וסתם "עמך". מה שעומד מעבר לפינה, או יותר מזה, מסקרן ומעורר מחשבות. זו הסיבה שבגללה דרופבוקס קיימה באחרונה בתל אביב האקתון שעסק בשאלה "מה יקרה אם תתעורר/י פתאום ב-2030?"

מדובר בהאקתון פנימי, אחד משניים שהחברה מקיימת מדי שנה. במהלך השבוע עסקו העובדים בפיתוח קונספטים חדשים, הרצאות, סדנאות ופעילויות העשרה סביב עולם העבודה העתידי. מרכז הפיתוח של דרופבוקס בישראל, בשילוב עמיתים מהמרכזים האחרים ב-EMEA, פיתחו במהלכו קונספטים ייחודיים, המשלבים יכולות מציאות רבודה, שיפור חוויית המשתמש ורעיונות למוצרים חדשים – כל זאת בהקשר של סביבת העבודה הצפויה בעוד כעשור.

בהאקתון ניצח פרויקט בשם 1-Click Migration, שפותח בשיתוף עם מהנדסים של דרופבוקס מהמשרד בדבלין. הפרויקט מאפשר להעביר באופן פשוט ומהיר קבצים משרת הקבצים הארגוני לענן של החברה. מפתחי הפרויקט זכו בפרס "שמחת הלקוח" (Customer happiness). פרויקטים בולטים נוספים עסקו בשילוב משקפי המציאות הרבודה הולולנס של מיקרוסופט עם המערכת של דרופבוקס למיקום קבצים ותיקיות דיגיטליים במרחב הפיזי, למשל חדר ישיבות, פיתוח יכולות למדידה ושיפור יכולת הריכוז של המשתמשים, ובניית כלים לשיפור תהליכי הפיתוח של מהנדסי החברה.

מאיר מורגנשטרן, מנהל מרכז הפיתוח של דרופבוקס בישראל, אמר כי "המחשבה מה היה קורה לו היינו מתעוררים ב-2030 היא זו שעמדה לנגד עינינו בשבוע ההאקתון הראשון שלנו השנה. באירוע פיתחו אנשינו קונספטים ייחודיים המשלבים יכולות מציאות רבודה, שיפור חוויית המשתמש ורעיונות למוצרים חדשים, בשילוב כיף ופעילויות מהנות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים