"הטרנספורמציה הדיגיטלית – מסע שאינו מסתיים"

"ארגונים צריכים לחשוב על הטרנספורמציה הדיגיטלית כעל משהו מתמשך", אמר ברק רגב, מנכ''ל גוגל ישראל

"נהוג לומר בשוק שמדובר במסע, שבסופו תתבצע הטרנספורמציה הדיגיטלית, אבל למעשה אין פה מטרה – והמסע להפיכת הארגון לדיגיטלי הוא בלתי נגמר. לכן ארגונים צריכים לחשוב על הטרנספורמציה הדיגיטלית כעל משהו מתמשך", כך אמר ברק רגב, מנכ"ל גוגל ישראל.

רגב דיבר בפתח הכנס שערך הסניף הישראלי של ענקית הענן. הכנס, Google Cloud Summit 2019, אשר מתקיים זו השנה החמישית, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות אלפים מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדברי רגב, "זהו האירוע הגדול ביותר של Google Cloud מאז הכנס העולמי שערכה החברה בסן פרנסיסקו לפני כחודש. גוגל השקיעה בענן 45 מיליארד דולרים בשלוש השנים האחרונות. רק השבוע הכריזה החברה על הקמת דטה סנטר ענק, בפינלנד".

"במציאות שבה הנעלם הכי גדול הוא כיצד ייראה העתיד", אמר רגב, "הדבר הבטוח הוא שחברות צריכות להיות ערוכות לביצוע שינויים, כדי להתאים את עצמן לצורכי השוק ולהלום לרגולציה המשתנה".

"אנו מאמינים", סיכם רגב, "שיש לנו את היכולת לאפשר לחברות ולסטארט-אפים לעבוד טוב יותר, מהר יותר, ובצורה מאובטחת יותר – תוך שימוש בסביבת הענן שלנו ובכלים שאנו מעמידים לרשות המפתחים".

אדם סליגמן, סגן נשיא ומנהל קשרי מפתחים בגוגל קלאוד. צילום: תומר פולטין

אדם סליגמן, סגן נשיא ומנהל קשרי מפתחים בגוגל קלאוד. צילום: תומר פולטין

אדם סליגמן, סגן נשיא ומנהל קשרי מפתחים בגוגל קלאוד העולמית, אמר כי "מה שמפתחים אוהבים זה לכתוב שורות קוד שהופכות בסוף למוצר שיוצא לשוק, ולא להתעסק בשרתים ותשתיות מחשוב".

גוגל קלאוד, אמר סליגמן, "מעניקה להם את כל הדרוש כדי לפתח דברים מדליקים, במהירות ובקלות. חברות מכל הגדלים ברחבי העולם, כולל ארגונים רבים מאוד בישראל – שהיא שוק חשוב מאוד עבורנו – משתמשים בפתרונות תשתית הענן שלנו".

זיו אורן, מנמ''ר סייבריזון. צילום: תומר פולטין

זיו אורן, מנמ"ר סייבריזון. צילום: תומר פולטין

זיו אורן, מנמ"ר סייבריזון, אמר כי "לפני 3 שנים, כאשר הצטרפתי לחברה, היא מנתה 70 עובדים, וכיום יש לה 500 עובדים בעולם ובמרכז הפיתוח שלה בישראל". לדבריו, "סייבריזון מפתחת פלטפורמת אבטחה בתחום אבטחת נקודת קצה עבור ארגונים. זו מאפשרת לאתר תקיפות סייבר, להפחית באופן משמעותי את זמן התגובה הנדרש ולשמור על פעילות שגרתית של הארגון גם בעיצומה של ההתקפה". הוא ציין כי "לפני יותר משנה השיקה החברה מוצר אנטי-וירוס מתקדם, NGAV, שמשלים מעטפת הגנה מקיפה ללקוחותיה". לדברי אורן, "לחברה לקוחות אסטרטגים הנמצאים ברשימת הפורצ'ן 500, ביניהם לוקהיד מרטין, סופטבנק, בנקים ותאגידים פיננסים בינלאומיים, יצרני תרופות, חברות תוכנה ושירותי IT, חברות מזון, קמעונאות ועוד".

"אנו בעיצומה של הגירה לתשתיות הענן של גוגל", אמר אורן, "ההחלטה על ההגירה לא הייתה פשוטה. בחרנו בענן של גוגל בשל יכולות האחסון מחד והיכולת לקבל תובנות מהנתונים מאידך. אנו עושים מעבר לארכיטקטורה של מיקרו-שירותים, ובנוסף, קוברנטיס מסייעת לנו". הוא סיים באומרו כי "הענן מאפשר לנו לספק ערך בצורה מהירה יותר. הטכנולוגיה מניבה עבורנו ערך עסקי, מבוסס נתונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים