תוכן שיווקי

"HPE-Aruba בישראל צומחת דו-ספרתית באחוזים שבע שנים ברציפות"

כך לפי דרור גולדשמיד, מנהל פעילות HPE-Aruba ישראל ● "אנו מספקים יותר ביצועים, יותר פשטות תפעולית, חוויית משתמש טובה יותר ואבטחת מידע משופרת"

29/05/2019 13:23
דרור גולדשמיד, מנהל פעילות HPE-Aruba ישראל.צילום: סיון פרג'

כתב: הילל יוסף.

"המוטו שלנו הוא להעניק לארגונים יותר פשטות תפעולית, עם ביצועים משופרים ורמת אבטחת מידע גבוהה יותר. זאת, לצד שיפור חוויית המשתמש. לכן, HPE-Aruba בישראל צומחת דו-ספרתית באחוזים שבע שנים ברציפות", כך אמר דרור גולדשמיד, מנהל פעילות HPE-Aruba ישראל.

גולדשמיד התראיין בעקבות כנס לקוחות ושותפים שערכה באחרונה החברה במלון רויאל ביץ' באילת, בשם Reconnect.Aruba. לדבריו, "החברה שמה לה למטרה להיות חדשנית, ולספק לארגונים חדשנות זו בכמה מימדים: לפשט תהליכים לארגונים, לעשות את החיים קלים יותר למנמ"ר ולמנהל התקשורת – ולהעניק חוויית משתמש משופרת ונוחה יותר. כך מתממשת מדיניות החברה, שהלקוח שהוא במרכז – Customer First".

לדברי רובי כהן, המנהל הטכני של HPE-Aruba ישראל, "בהיבט הטכנולוגי, המיקוד הוא בכמה רמות. האחת, כמה שיותר מיכון ברובד התקשורת, לטובת ייעול התהליכים ברובד התקשורתי. השניה, מיקוד ברמות הגבוהות ביותר של אבטחת מידע, וגם פה, תוך כמה שיותר אוטומציה. Aruba גורסת את התפיסה לפיה הנקודה בה יש להגן על הרשת, היא לא בהכרח ביציאה שלה – אלא כבר בתוך הרשת: Redefying the network perimeter".

"לשיטתנו, נדרשת הגנה כבר בשלב המתגים. סביב זה החברה בנתה תפיסה המספקת לארגונים גם הגנה וגם אוטומציה. לדוגמה, כאשר מחשב של משתמש מתחבר לרשת, רוצים 'להבין' בצורה אוטומטית האם הוא מורשה להתחבר? האם המחשב עומד בתקנות הגישה? ורק אז – לאפשר את הגישה שלו ולאכוף מדיניות אבטחה כבר במבוא המתג. התפיסה נועדה לשלב בין הרצון לאבטח ברמה הגבוהה ביותר – וזאת, עם מינימום פגיעה בחוויית המשתמש, לספק חוויה חלקה מהרגע שהמחשב הודלק", אמר.

"אנו שמים דגש על נראות", הסביר כהן, "כיום, יותר מאי פעם, ארגונים חשופים לאיומי סייבר רבים, מ-IoT ועד העבודה במובייל – לכן נראות חשובה כבר ברמת הגישה. עםAruba ClearPass , אנו מספקים מדיניות בקרת גישה דינמית לרשתות פיזיות ואלחוטיות כאחד, ונראות בלא סוכנים (agentless) עבור מנהלי הרשת. כך, מתקבלת אכיפה של מדיניות אבטחת מידע ארגונית שקופה, המעניקה יכולת תגובה לאורך ולרוחב כל הרשת, הפיזית והאלחוטית. אציין כי זהו רק אחד מהפתרונות שלנו, המספקים קישוריות פיזית ואלחוטית, עם ניהול ובקרה וניתוח 'התנהגות' רשתית של משתמשים ורכיבי רשת (User & Entity behavior analysis) ".

להגיע בבטחה למקום הישיבה

"האתגר שעמדנו בו", הסביר גולדשמיד, "הוא איך עושים זאת בצורה חלקה ומאובטחת, תוך מימוש תפיסה כוללנית וחדשנית". כך לדוגמה, ציין, "אצטדיון הפוטבול של קבוצת ה-49 בסנטה קלרה, קליפורניה, רושת כולו על ידי Aruba. כשהצופה מגיע לאצטדיון, הוא יכול לנווט בעזרת מערכת הניווט של Aruba (המכונה MRIDIAN ) וכך להגיע בבטחה למקום הישיבה שלו. בהפסקת המשחק הוא יכול להזמין אוכל דרך הטלפון, והמלצרים יידעו איך להגיע אליו, כי הם יודעים היכן הוא יושב. אם הוא רוצה להתפנות, הוא יכול ללכת לשירותים, לאחר שבירר איפה התור הכי קצר. אם הוא החמיץ מהלך חשוב כלשהו במשחק, הוא יכול לקבל שידור חוזר של מהלכים".

"בעזרת Aruba חוויית המשתמש משתנה לחלוטין. הכל נעשה בישיבה, דרך הטלפון, בצורה פשוטה ואוטומטית", אמר, "כך גם הרישות של האצטדיון החדש של הגולדן סטייט ווריורס, מובילת ה-NBA בשנים האחרונות, שייכנס לשימוש בתקופה הקרובה".

בישראל, ציין גולדשמיד, "יש לנו מאות רבות של לקוחות ארגוניים. לא מעט מהלקוחות מגיעים אלינו לאחר שעבדו עם המתחרים. זכינו בפעם השנייה ברציפות במכרז חשכ"ל לממשלה בתקשורת – זהו אחד משני המכרזים הגדולים בשוק. כמעט בכל משרד ממשלתי יש ציוד שלנו."

על פי חברות המחקר, הוסיף, "אנו מובילים טכנולוגית. כך, בסקירת השוק השנתית של GARTNER אנו נמצאים זה 13שנים ברציפות ברביע המוביל, ובשנתיים האחרונות אנו ממוצבים ראשונים גם בציר החזון של החברה. התוצאות של GARTNER ושל חברות מחקר נוספות, משקפות את ההובלה של Aruba בהיבט הטכנולוגי ומייצגות את הנוכחות הדומיננטית שלנו בשוק: אנו מאד חדשניים ותחרותיים".

גולדשמיד סיכם באומרו כי "בשנה החולפת המשכנו להתרחב הן בהיבט היקף הפעילות שלנו בשוק המקומי, הן בגידול בכוח האדם והן באיכות השותפים העובדים איתנו. אנו זוכים להערכה רבה במטות החברה באירופה ובארה"ב. המומנטום שלנו בישראל ממשיך גם ב-2019 והוא מתבסס על העקרונות שציינו."

אירועים קרובים