קונסיסט הטמיעה מערכת לניהול ושליטה במוקד בית החולים ברזילי

המערכת מספקת למוקד יכולות שליטה וניהול על תחומי תפעול רבים, כגון תחזוקה, שינוע וזימון צוותים רפואיים בעת חירום ● כמו כן, היא מסייעת בתהליך הנצלת קרניות לטובת השתלה על ידי הפצת עדכון מהיר ומידי לכל הגורמים הרלוונטיים

משה אטיה, סמנכ"ל המוצרים של קונסיסט. צילום: יח"צ

קונסיסט מערכות, המשווקת והמיישמת בישראל של מערכת SysAid לניהול מוקדי תמיכה ושירות, השלימה בימים האחרונים את התקנתה של המערכת במוקד הניהול החדש של בית החולים ברזילי באשקלון. עלות הפרויקט לא נמסרה, אולם גורמים בשוק מעריכים אותה בעשרות אלפי דולרים.

בקונסיסט אומרים כי התקנת המערכת, שנמשכה כשלושה חודשים, בוצעה על ידי חבר צוות המיישמים של החברה, אוהד בן שבת. לדבריהם, היא מאפשרת למוקד, שנקרא בפי אנשי בית החולים "מוקד 106", לייעל את השירות, השליטה והניהול של תחומי תפעול רבים, כולל תחזוקה, משק בית, לוגיסטיקה, שינוע, זימון צוותים רפואיים בחירום ועוד. המערכת גם מאפשרת לנהל תקלות ביעילות מרבית, בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים, ואף מסייעת בתהליכים של הנצלת קרניות להשתלה באמצעות יישום שניתן באמצעותו להפיץ עדכון מידי על כך לכל הגורמים הרלוונטיים.

קריאות השירות במרכז הרפואי ברזילי נשלחות למוקד הניהול והשליטה במגוון אמצעי תקשורת – מיילים, הודעות SMS, ווטסאפים ושיחות טלפון. המערכת מאפשרת למנהלי המוקד, בין היתר, לנהל את הקריאות בצורה אחודה עם ממשק ניהול ידידותי, להעביר הוראות באופן מידי לגורמים המטפלים במגוון אמצעי תקשורת, כולל באפליקציה ייעודית, לעקוב אחר תהליך הטיפול בקריאות, לספק התראות, וכן להפיק דו"חות למטרות בקרה, לימוד והתייעלות.

פרויקטים דומים בבתי חולים אחרים

קונסיסט היא המשווקת והמיישמת הבלעדית בישראל של SysAid, שמותקנת אצל יותר מ-550 לקוחות בארץ. על פי החברה, "המערכת מוכרת בעיקר בתחום התמיכה והשירות במחלקות מחשוב, אך בפועל, הטכנולוגיה והגמישות שלה מאפשרים להתאים אותה בקלות ובמהירות לניהול של תחומים רבים נוספים בארגונים, לרבות בחברות מסחריות גדולות, רשויות מקומיות ואזוריות, משרדי ממשלה ועוד".

עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט, מסר כי "מערכת SysAid החדשה שהמיישמים שלנו הטמיעו ב-'מוקד 106' בברזילי מתווספת למערכת ה-SysAid הקיימת בבית החולים, שמספקת שירותי הלפדסק בתחום המחשוב מזה מספר שנים. התקנת המערכת השנייה מהווה עדות לכך שהיא מספקת פתרון מלא לכל תחומי התפעול של ארגונים, בנוסף לתחום ה-IT".

משה אטיה, סמנכ"ל המוצרים של קונסיסט, אמר ש-"אנחנו עדים לטרנספורמציה טבעית ומבורכת, בה SysAid הופכת להיות מערכת EMS (ר"ת Enterprise Service Management), שהיא מערכת שירות ארגונית מלאה. בעקבות המודל בברזילי, נכנסנו למהלך דומה של שיפור השירות, קיצור זמני השירות וקבלת בקרה מרכזית ויעילה עם מרכזים רפואיים אחרים ברחבי הארץ. הציבור כולו יצא נשכר מכך, שכן תהליכים אלה משפרים לאין ערוך לא רק את ניהול המרכז, אלא גם את השירות שמקבלים המטופלים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים