"הענן – רכיב קריטי במסע הדיגיטלי"

"ארגונים ומנמ''רים נדרשים לשקט נפשי בתהליך השינוי אשר כל ארגון, מכל תחום וגודל, חייב לעבור כדי להיות מוכן לשרוד בעולם הדיגיטלי - שכבר נמצא פה; בתוך הטרנספורמציה הדיגיטלית, המעבר לענן מהווה רכיב קריטי במימוש של השינוי", אמר כפיר אלפנדרי, סמנכ"ל מכירות בדל טכנולוגיות ישראל

כפיר אלפנדרי, סמנכ"ל מכירות בדל טכנולוגיות ישראל. צילום: תומר פולטין

"ארגונים ומנמ"רים נדרשים לשקט נפשי בתהליך השינוי אשר כל ארגון, מכל תחום וגודל, חייב לעבור כדי להיות מוכן לשרוד בעולם הדיגיטלי – שכבר נמצא פה. אנחנו כבר לא מדברים על חזון עתידי – אלא על כאן ועכשיו. בתוך הטרנספורמציה הדיגיטלית, המעבר לענן מהווה רכיב קריטי במימוש של השינוי", כך אמר כפיר אלפנדרי, סמנכ"ל מכירות בדל טכנולוגיות ישראל.

אלפנדרי דיבר בפתח כנס בנושא ענן שערך הסניף הישראלי של ענקית ה-IT, בשיתוף VMware ישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ד') באולם High& בתל אביב, בהשתתפות לקוחות החברה.

צילום ועריכה: ליטל רובינשטיין

לדברי אלפנדרי, "המיזוג של דל ו-EMC יצר קבוצה שנותנת מענה לכלל עולמות המחשוב. תחת קורת גג אחת מכונסים שבעה תחומים טכנולוגיים מבית דל טכנולוגיות: תחום Dell EMC Pivotal, תחום דל, תחום RSA, תחום SecureWorks, תחום Virtustream ותחום VMware. כל אחד מהם הינו תחום והשילוב של כולם יחד מבטיח את אותו שקט נפשי שנדרש למימוש של תהליך השינוי". לחברה, אמר, יש מחזור כספי שנתי של 86 מיליארד דולרים, ו-99% מלקוחותיה הן חברות ב-Fortune 500".

לדבריו, "דל טכנולוגיות, הפועלת ב-180 ארצות, מונה 140 אלף עובדים, מהם 30 אלף אנשי שירותים ותמיכה טכנית. "אנו יוצרים שינוי דיגיטלי עתידי יחד עם הלקוחות שלנו", אמר אלפנדרי, "אנו עוזרים לארגונים לנוע מאזור הנוחות המוכר והידוע, מהסטטוס קוו שלהם – לעולם דיגיטלי אחר, כי רק מובילות טכנולוגית יכולה לייצר שינוי עסקי".

אלפנדרי הוסיף כי "לא פשוט להבין את הנחיצות של השינוי: הנהלת בלוקבסטר לא השכילה להבין שהיא בבעיה כאשר החל שירות ההזרמה של תכנים בווידאו. לא לחינם מקדונלד'ס רכשה לפני כמה שבועות את Dynamic Yield הישראלית ב-300 מיליון דולרים. הם פיתחו מערכת התאמה אישית, שתאפשר למקדונלד'ס להציע לכל לקוח תפריט ייחודי, אשר מתבסס על העדפותיו האישיות. בדרך זו הם שינו את צורת העסקים הבסיסית שלהם ויצמצמו בעתיד הנראה לעין את כמות הקופאים בסניפים ב-30%".

אלפנדרי סיים באומרו כי "הלוגיקה של השינוי היא הבאת דפוסים עסקיים חדשים, על ידי רתימת טכנולוגיה, המניבה תועלות וערכים עסקיים – וככזו היא משנה את הביזנס הקיים".

אבירם סגל, סמנכ"ל מכירות בדל טכנולוגיות ישראל. צילום: תומר פולטין

אבירם סגל, סמנכ"ל מכירות בדל טכנולוגיות ישראל. צילום: תומר פולטין

"78% מלקוחותינו רואים בחברות ההזנק בדיגיטל איום עליהן"

אבירם סגל, סמנכ"ל מכירות בדל טכנולוגיות ישראל, אמר כי "מחקר שערכנו בקרב 4,000 בכירי IT מלקוחותינו, העלה כי 78% מהם רואים בחברות ההזנק בדיגיטל איום עליהן, החברות המסורתיות". לדבריו, "מגיעות חברות קטנות ו'חצופות', עם מודלים אחרים, מבוססי ענן ובינה מלאכותית, משנות את התפיסה בשוק בו הן פועלות, ומאיימות על אותם ענקים מסורתיים, שהיו רגילים לפעול באותה הדרך לאורך שנים".

לדברי סגל, "מחקרים מעלים כי רק 21% מהעסקים עברו לענן באופן מוחלט. 4% מהארגונים נמצאים רק בענן פרטי. רוב הארגונים, 71% מהם, עובדים במודל היברידי, של דטה סנטר מסורתי וענן ציבורי, או בסביבה מרובת עננים. יש לנו את כל אבני הבניין הדרושות לעבודה בסביבה היברידית, לרבות סל מורחב של שירותי ענן היברידי, Cloud Foundation, המסייע לארגונים לפרוס ולנהל באופן קל יותר את סביבות הענן שלהם. זאת, לצד יכולת פעילות בעולם הקונטיינרים וקוברנטיקס – וסביב כל אלה מעטפת אבטחת מידע". סגל סיים באומרו כי "לא משנה היכן אתם נמצאים במסע הדיגיטלי, אנו נותנים מענה לכל רכיבי המהפכה. אנו יודעים לסייע לארגונים להשתנות, לצלוח בשלום את הטרנספורמציה הדיגיטלית, על מנת לתת להם תועלת עסקית. ארגון שלא ישתנה – לא יהיה רלוונטי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים