אופיסופט החלה לשווק בישראל את מוצר התוכנה של קורלטה

מערכת CorreAssess מאפשרת לארגון לנתח, באמצעות בינה עסקית, את תשתיות המחשוב ואת ביצועי כוח האדם התומך בהן, ומסייעת לו להחליט האם לעבור לענן באופן חלקי או מלא

דוד סגל, מנכ"ל אופיסופט. צילום: פלי הנמר

אופיסופט החלה באחרונה לשווק בישראל את מוצר התוכנה CorreAssess של קורלטה. בחברה אומרים כי המוצר מאפשר לכמת את הערך והתרומה שמגיעים ישירות מתשתיות המחשוב לשכבת העסק, וכן מסייע להגביר את יעילות ההשקעה ואת נצילות המערכות הקיימות בארגון, ובמקביל להפחית את העלות התפעולית השוטפת.

המערכת מציגה תמונה המלאה של מערך התשתיות – הן בראייה תפעולית והן בראייה עסקית, תוך חיסכון משמעותי בפעילות ובעלויות של מערכות האחסון; חיסכון וייעול בהשמת מערכות המחשוב והמערכות התומכות; חשיפת והצגת סיכונים הקשורים לניהול ולתפעול היומיומי של מערך תשתיות המחשוב; וכן התראה וחשיפה של מערכות הליבה בארגון שלא תואמות את מדיניות המחשוב שנקבעה, ולכן מהוות סכנה גדולה בכל מה שקשור לאיכות וזמינות השירות (ה-SLA). בנוסף, היא מאפשרת לארגון האם כדאי לו לעבור לענן באופן חלקי או מלא.

דוד סגל, מנכ"ל אופיסופט, אמר כי "מורכבות מערך המחשוב והדרישה של ההנהלה לשקיפות, חיסכון והתייעלות תמידית מחייבים את הארגון להתחיל לחשוב מחוץ לקופסה. כיום אין להנהלת החברה ולמנהלי המחשוב כלים שמאפשרים לבצע אנליזה דוגמת בינה עסקית לתשתיות המחשוב ולכוח האדם שתומך בהן. הפתרון של קורלטה מספק כלי יעיל, חכם ועוצמתי".

לדברי עופר לקסמן, מנכ"ל ומייסד קורלטה, "עולם המחשוב נעשה מורכב יותר ותובעני יותר מבחינות ניהולית וטכנולוגית. אחד האתגרים הוא הקושי הקיים למנהלי המחשוב הארגוני לנהל את תשתיותיהם בראייה עסקית, כאשר המידע הרלוונטי העומד לרשותם מבוסס על מידע חלקי ולא מנורמל, שמגיע מהמערכות השונות באופן שלא מאפשר את ניתוחו בצורה אפקטיבית. הציפייה מהמנמ"רים היא לדעת איך להפוך את היכולת הטכנית לנכס עסקי, להפוך פרטים טקטיים למהלכים אסטרטגיים ולייצר ערך תחרותי שישפיע על השורה התחתונה במאזן. השינויים והתחרות הגדלה מחייבים את הארגון להתחיל לחשוב אחרת. CorreAssess מיועד להנהלת החברה ומנהלי המחשוב ומאפשר לנתח באמצעות בינה עסקית את תשתיות המחשוב ואת ביצועי כוח האדם שתומך בהן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים