בדרך לרילוקיישן בארצות הברית? קבלו טיפ

שירות חדש שמציעה אל על מבטיח לעשות את הרילוקיישן חלק ונוח יותר ● הוא כולל חבילת הטבות מותאמות לבאים ושבים מרילוקיישן הכוללת בין היתר לטוס עם כבודה רבה יותר ולהטיס אופניים ללא עלות נוספת

28/04/2019 12:40
ההיי-טקיסט המטייל

היי-טקיסטים רבים רואים ברילוקיישן מילת קסם: אפשרות חד-פעמית לחיות מציאות אחרת מעבר לים, להעניק לילדים חשיפה לחוויות, מפגשים בין תרבותיים ורכישת שפה, לשלב טיולים והרפתקאות משפחתיות מגבשות עם קידום מקצועי, צבירת ניסיון, קשרים וגם כסף. ארצות הברית נחשבת, מסיבות רבות, ליעד המבוקש ביותר לרילוקיישן, לדובדבן שבקצפת ולחלומם הרטוב של לא מעט היי-טקיסטים ישראלים שרוצים להתרחק מהלחץ המקומי השוחק ולטעום קצת אמריקה.

ואולם, בצד היתרונות הגלומים ברילוקיישן, הרי ששינוע המשפחה לארצות הברית כרוך בכאבי ראש ביורוקרטיים שמוסיפים סיבוכיות לתהליך המסובך ממילא. כאן נכנסת לתמונה אל-על, שמציעה להפוך את המעבר לחלק יותר.

הטבות ללקוחות ובני משפחותיהם היוצאים והחוזרים מרילוקיישן

באחרונה הודיעה אל על השקת "שירות רילוקיישן" חדש לנוסעיה, בשיתוף עם CAVAGROUP. מדובר בחבילת הטבות ללקוחות ובני משפחותיהם היוצאים והחוזרים מרילוקיישן בטיסות ישירות בקו ישראל-סן-פרנסיסקו וליעדי ההמשך דרך סן פרנסיסקו, לאס וגאס ולוס אנג'לס: סן חוזה (קליפורניה), סן דייגו, פורטלנד, סיאטל ופיניקס. בין היתר, תאפשר אל על ללקוחותיה העושים רילוקיישן או החוזרים ממנו לטוס עם כבודה רבה יותר  ולהטיס אופניים ללא עלות נוספת.

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל-על. צילום: יונתן בלום

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על. צילום: יונתן בלום

"חבילת ההטבות החדשה של אל-על ליוצאים או לחוזרים מרילוקיישן באיזור סן פרנסיסקו נועדה להקל על ישראלים היוצאים לשליחות באזור עמק הסיליקון והסביבה או לישראלים השבים הביתה. על פי הערכות, מידי שנה יוצאים אלפי ישראלים יחד עם משפחתם לרילוקיישן באזור במטרה להשתלב בתעשיית ההיי-טק המקומית. אנו בטוחים כי חבילת ההטבות תהווה עבורם מוצר אטרקטיבי במיוחד ותסייע להם בהתאקלמות קלה יותר שם או בחזרה הביתה לישראל", אמר מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על.

בתוך כך, לאחרונה הכריזה אל-על שתמשיך לחזק את יעדי התעופה שלה בארצות הברית. בקיץ 2019 תפעיל החברה טיסות ישירות לאורלנדו, פלורידה, הקורצת לטיולי המשפחות תודות לשפע האטרקציות התיירותיות הממותגות שבה, ובהן דיסניוורלד ואולפני יוניברסל. כמו כן בשנת 2020 בכוונתה לפתוח קו טיסות ישיר מתל אביב לשיקגו, זאת לאחר שתשלים הצטיידות הצי במטוסי הדרימליינר החדשים. במסגרת פעילות הקו החדש, תפעיל אל על שלוש טיסות שבועיות ישירות לנמל התעופה הבינלאומי אוה'רה בעיר.

הפעלת טיסות ישירות בין ישראל לשיקגו

בעיריית שיקגו ציינו כי מטרופולין שיקגו מתאפיין בקהילה יהודית גדולה המונה 300,000 תושבים, וכי הם מאמינים שהקו החדש יקל עליהם בשמירת הקשר עם בני משפחתם וחבריהם. "לאור הביקוש שעלה מקהל לקוחותינו, בהם לקוחות עסקיים ונוכח הצטיידות החברה ב-16 מטוסי דרימליינר, אנו שמחים להודיע על הפעלת טיסות ישירות בין ישראל לשיקגו, יעד תשיעי לאל-על בארצות הברית, אשר מתווסף–לניו יורק (JFK וניוארק) בוסטון, לוס אנג'לס, מיאמי, סן פרנסיסקו, לאס וגאס ואורלנדו. המטרופולין של שיקגו הנחשב לשלישי בגודלו בארצות הברית מהווה מרכז אקדמי, תרבותי, תעשייתי ועסקי מהחשובים בארה"ב והעיר נחשבת ליעד תיירותי ועסקי אטרקטיבי במיוחד" אומר שטרסבורגר. הטיסות לשיקגו ימריאו במטוסי הדרימליינר 787, ויציעו 3 מחלקות שירות: עסקים, פרימיום ותיירים. ניתן לטוס משיקגו ולשוב מיעדי אל על השונים בארצות הברית (ולהיפך).

רילוקיישן – חבילת ההטבות המלאה כוללת:
• מחיר אטרקטיבי לכיוון אחד.
• שלוש יחידות כבודה לנוסע ללא עלות, ואפשרות לרכישת 2 יחידות כבודה נוספות ב- 30% הנחה (מקסימום 5 יחידות כבודה לנוסע).
• הטסת אופניים ללא עלות.
• 50% הנחה על הטסת חיית מחמד.
• בידוק בדלפקי מחלקת הפרימיום בנתב"ג.
• אפשרות שדרוג מוזל למחלקת הפרימיום (תמורת 300 דולר) בכפוף לזמינות המחלקה.

 CAVAGROUP תעניק הטבת רילוקיישן מיוחדת ללקוחות אל על הכוללת:
– 25% הנחה ברכישת מנוי רילוקיישן שנתי.
– העברות בארצות המוצא והיעד – ללא עלות.
– הענקת ארנק הטבות דיגיטלי במתנה.
– תמיכה לוגיסטית 24 שעות ביממה תוך מענה מידי בטלפון, בווטסאפ ובדוא"ל.
– חבילת ההטבות בתוקף ליציאות עד 31 במרץ 2020.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים