נשים ומחשבים: רומי עוזר, Allstart IT ISRAEL

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: רומי עוזר, מנכ"לית Allstart IT ISRAEL

28/04/2019 12:08
רומי עוזר, מנכ"לית Allstars IT ISRAEL. צילום: אלי לוי

שם: רומי עוזר.

תפקיד: מנכ"לית Allstars IT ISRAEL – בית תוכנה ישראלי המונה למעלה מ-600 יועצים טכנולוגיים, מתכנתים ומהנדסים עבור מגוון רחב של ארגונים בארץ, בנוסף שלוחה במרכז הפיתוח אשר נמצא בקייב ונותנת מענה עבור חברות היי-טק מהארץ.

ותק בתפקיד: שישה חודשים.

תפקידים קודמים: סמנכ"לית שרותי התוכנה של SQLINK. 

השכלה ושרות צבאי: תואר במדעי ההתנהגות, מש"קית קישור.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? התחלתי את הקריירה כמפיקה ברשת מקומונים ובסיום התפקיד קיבלתי הצעת עבודה של מנהלת מכירות בחברה שמתמחה בפתרונות דטה סנטר, לאחר כשנתיים בתפקיד ומתוך עניין רב בעולם הטכנולוגיה עברתי לעסוק במכירה וניהול יועצים טכנולוגים עבור הסקטורים השונים בארץ.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? להפך. בחלוף השנים, כל נושא המודעות לשוויון הולך ותופס תאוצה, וניתן לראות יותר ויותר נשים בתפקידים בכירים ובכלל את השתלבותם בכל תפקיד ועניין בחברות טכנולוגיות. כמו כן, ישנה חשיפה משמעותית ומבורכת של הארגונים השונים בכל נושא העצמה נשית.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לשמחתי, על אף היותי אישה זכיתי בכל מהלך הקריירה שלי ליחס שוויוני ומעצים. השקפתי האישית היא כי אין לאפשר מקום להנחת בסיס כי יכולותיה של אישה בגדר מוגבלות. לכל אישה יש את העוצמה, היכולות, והערך המוסף להיות מובילה ומצליחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים