פינק פלויד תובעת את EMI בגין תמלוגים ממכירות ב-iTunes

חברי פינק פלויד טוענים, כי EMI לא שילמה להם תמלוגים עבור מכירות של שירים שלה ב-iTunes ● לדבריהם, ההסכם בין הלהקה לחברה מזכה אותם בתמלוגים עבור מכירות של אלבומים מלאים בלבד - הן ברשת והן בחנויות - בעוד ש-EMI טוענת שהיא לא צריכה לשלם להם על מכירות שבוצעו ברשת

להקת פינק פלויד הגישה תביעה לבית המשפט בבריטניה נגד חברת התקליטים EMI בטענה, כי לא שילמה לחבריה תמלוגים עבור מכירות של שירים שלה שבוצעו בחנות המוזיקה המקוונת iTunes.

עו"ד רוברט הווי, המייצג את הלהקה, אמר לדיילי טלגרף (The Daily Telegraph), כי "חברי הלהקה רוצים לדעת איפה הם עומדים בכל הנוגע לחוזה שבין הצדדים". הוא הוסיף ש-EMI מוכרת ברשת "שירים בודדים, ולא את האלבומים המלאים של פינק פלויד". זאת, בעוד שבחוזה שנכרת בין פינק פלויד ל-EMI קיים סעיף מפורש האוסר על החברה למכור שירים בודדים של הלהקה, אלא רק אלבומים מלאים, בין אם מדובר במכירות בחנויות או ברשת.

הטענה של EMI היא, על פי עו"ד הווי, שהסעיף מתייחס רק למכירות בחנויות ואינו רלוונטי לאלה המתבצעות אונליין. הוא אמר, כי אין בטענה זו היגיון מסחרי.

פינק פלויד חתומה ב-EMI משנת 1967, והיא נחשבת לאחת מלהקות הרוק המצליחות ביותר בעולם. אלבומה "Dark side of the moon" הוא אחד האלבומים הנמכרים ביותר בהיסטוריה של המוזיקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים