ההיי-טקיסט המטייל: בעקבות החמניות של ואן גוך

מסעות הרחיבה את פעילותה בקטגוריית טיולי הנישה והשיקה טיולים מאורגנים המשלבים אמנות ותרבות ● בין היעדים: סמינר ייחודי להולנד, בעקבות הצייר הנודע, לרגל חגיגות 130 שנה לציור החמניות

14/04/2019 14:26
ההיי-טקיסט המטייל

מסעות מקבוצת אמסלם תיירות ונופש, הרחיבה את פעילותה בקטגוריית טיולי הנישה והשיקה בימים אלוטיולים מאורגנים לקהל יעד שוחר אמנות, המשלבים אמנות ותרבות ביעדים מגוונים. מסעות מתמחה בארגון טיולים מאורגנים למגוון יעדים ביניהם דרום אמריקה, המזרח הרחוק, ארצות הברית, אוסטרליה, ניו זילנד, אירופה ועוד. הטיולים המאורגנים מאגדים את כלל השירותים, ללא תוספת תשלום "אקסטרות" הנהוגה ברוב הטיולים במתכונת דומה.

בין הטיולים המאורגנים שמציעה החברה: טיולים לאוהבי לכת, טיולים מאורגנים לפסטיבלים ייחודיים בעולם, טיולים בדגש על אמנות וטיולי תרבות המקנים הכרות קרובה וייחודית עם תושבי המקום, תרבותם ואורח חייהם.

במסגרת קטגוריית טיולי הנישה משיקה מסעות בימים אלו סמינר ייחודי להולנד, בעקבות הצייר הנודע וינסנט ואן גוך, לרגל חגיגות 130 שנה לציור החמניות. הסמינר מתאים גם למי שמכיר את הולנד על בוריה וביקר בה בעבר, עבורו הוא יוכיח שאמסטרדם והולנד הן לא רק רחוב חלונות אדומים, קופי שופס, תחנות רוח ושוק פרחים וגבינות.

הסמינר החוויתי בארץ הולדתו של ואן גוך יתקיים במספר מחזורים בחודשי הקיץ, ויהווה את יריית הפתיחה לקטגוריה חדשנית זו במסעות. את הסמינר תוביל סיגל גליל, חוקרת ומרצה לאמנות ופילוסופיה ומומחית לוואן גוך.

הטיול יכלול תכנים חווייתיים ביניהם סדנאות בישול וציור, ביקור במוזיאונים קטנים וגדולים בעיירות קסומות ובכפרי דייגים, ביקור בביתו של הפילוסוף ברוך שפינוזה, ביקור בכיכר המוזאונים בלב אמסטרדאם, העורק הפועם שבליבו נמצא מוזאון ואן גוך, עם האוסף הגדול בעולם המושך אליו מיליוני מעריצים. הסמינר יכלול בין השאר ביקור בתערוכת החמניות שתיפתח לקהל הרחב בחודש יוני 19 במוזיאון. בנוסף, יתקיימו סיורים בהאג, במרחבים כפריים ונופים ירוקים ובהם: נואנן, זונדרט בעיירה רינסבורג . כפר הדייגים סכוונינגן, כפר הדייגים הציורי וולנדם ועוד. בסמינר המטייל יחשפו תגליות שילמדו על המהפכה אשר חולל האמן הגאון שהקדים את תקופתו בתולדות האמנות. ואן גוך, למי שאינו יודע, מכר רק תמונה אחת בכל חייו, ומת כעני חסר כל. רק לאחר מותו הפך לגיבור תרבות עולמי.

גיא רווה, מנכ"ל מסעות צילום: יח"צ

גיא רווה, מנכ"ל מסעות צילום: יח"צ

גיא רווה, מנכ"ל מסעות, מסר כי "הרצון לייצר חדשנות מניע אותנו כל הזמן כך שאנו משקיעים מחשבה ומשאבים רבים על מנת לייצר מהלכים ייחודיים במסגרת טיולים חובקי עולם. עולם התיירות נמצא במגמת שינוי והטייל הישראלי מוכן ופתוח לרעיונות חדשים אשר ירגשו אותו יותר ויקלעו יותר לצורך, לטעם ולאוכלוסייה בעלת עניין ומכנה משותף דומה. כל אלה מהווים משתנים מכריעים בהפיכת טיול לחוויה של פעם בחיים, גם אם מדובר ביעד מוכר אשר ביקרו בו מספר פעמים בעבר, עדיין ניתן לחדש ולרגש".

סיכל גליל, מנהלת מסעות אמנות. צילום: ירון עייני

סיכל גליל, מנהלת מסעות אמנות. צילום: ירון עייני

גליל, מנהלת מסעות אמנות, אשר כאמור תדריך את טיול הבוטיק, הוסיפה כי "שוחרי האמנות יוכלו ליהנות מחוויה יוצאת דופן בה יראו מקרוב את משיחות המכחול הסוערות של האמן האהוב . במסע שלנו בעקבות גאון הציור נתחקה אחר התפתחות הציור שלו במקומות השונים שנדד בהם בהולנד במהלך חייו. החל מעיר הולדתו זונדרט ועד נואנן שבה צייר את "אוכלי תפוחי האדמה". סמינר זה יאפשר למשתתפים להכיר הכי קרוב שאפשר את וינסנט ואן גוך. בנוסף לביקור במוזיאונים וחשיפה לציוריו שמדברים אלינו עד היום, אנו מבטיחים חוויה ייחודית שמשלבת בין אהבת האמנות, חוויה קולינארית, סדנת ציור ומפגש חברתי איכותי". עוד הוסיפה "במסע השורשים הזה נלמד על הצעדים הראשונים של ואן גוך. נבקר בכפרים ובעיירות שבהם הוא התחיל את חייו ועד לבית האחרון שלו בהולנד, שאותו עזב לאחר מסע נדודים נואש. נעבור במסלול הייסורים הטראגי של וינסנט כילד, כנער, וכגבר שמחפש את דרכו בחיים. ומעל לכל, נחשף לטבע עוצר הנשימה של הולנד ולחיי האיכרים שתיעד ואן גוך בציוריו".

לפרטים נוספים על הסמינר לחצו כאן 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים