מחקר: תושבי ארצות הברית שמחוברים לאינטרנט צופים בכ-200 סרטוני וידיאו בחודש
מנתונים של חברת המדידה ComScore עולה, כי 173 מיליון אמריקנים צפו בינואר האחרון בכ-32.5 מיליארד סרטוני וידיאו אונליין - כ-187 סרטונים למשתמש ● האתר הפופולרי ביותר הוא יו-טיוב, עם נתח שוק של 39.5%, בעוד מיקרוסופט ויאהו! מדשדשות הרחק מאחור
תושבי ארצות הברית שמחוברים לאינטרנט צופים בממוצע בכ-200 סרטוני וידיאו בכל חודש – כך עולה מפרסום נתוני הצפייה של שירות ה-Video Metrix של comScore. כך, צפו בינואר האחרון בבתים, במקומות העבודה או באוניברסיטאות 173 מיליון אמריקנים בכ-32.5 מיליארד סרטוני וידיאו אונליין – כ-187 סרטונים למשתמש.
מהנתונים עולה, כי יו-טיוב (YouTube) מוביל את הרשימה באופן משמעותי כאתר שבו משתמשים הגולשים לצפייה באותם סרטונים, לעומת אתרים אחרים. נתח השוק של שירות הווידיאו שבבעלות גוגל (Google) עומד בתחום זה על 39.5%, וכל גולש אמריקני צופה בו, בממוצע, ב-94 סרטונים בכל חודש, כלומר – כמחצית מהסרטונים. למקום השני הגיע האתר הולו, עם נתח שוק של 2.8%, ואילו אתרי הווידיאו של מיקרוסופט (Microsoft) ויאהו! (!Yahoo) מדשדשים, עם 1.5% ו-1.3% בלבד, בהתאמה.
לנתונים המלאים של המחקר – לחצו כאן.
תגובות
(0)