השקעה בענן הארגוני: טרידיון הישראלית גייסה תשעה מיליון דולר

כספי הגיוס ישמשו לתמיכה בביקוש הגובר לרשתות מבוססות ענן ושירותי WAN, כמו גם לצמיחת החברה בשווקים הארגוניים הגלובליים ● עד כה גייסה החברה מפתח תקווה 35 מיליון דולר

טרידיון

טרידיון הישראלית, המספקת פתרון WAN מבוסס ענן, הודיעה באחרונה על השלמת סבב גיוס בסך של תשעה מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן JVP והשתתפו בו יתר המשקיעים הקודמים בחברה – קרן מגמה ונצ'רס וקרן סינגל אינובייט. עד כה גייסה טרידיון 35 מיליון דולר.

החברה מפתח תקווה נוסדה ב-2013 ובראשה עומדים המנכ"ל, סער גילאי, שמונה ב-2017, והיו"ר, רוני קנת'. היא מציעה את טרידיון לארגונים (Teridion for Enterprise) – פתרון WAN מבוסס ענן, שלדבריה מספק ביצועים, אמינות ויציבות השווים לרמות השירות המובטחות (SLA) שמספקות חברות שירותי ענן וספקיות תקשורת מובילות בעולם. הפתרון מבוסס על Teridion Curated Routing – גישה לניתוב המסתמכת על למידה עמוקה, ומספקת ניתוב היררכי ומרכזי לרשתות הארגוניות – מה שעל פי טרידיון משפר מהותית את הביצועים של רשת ה-WAN, כמו גם אפליקציות ושירותי ענן בשימוש הארגונים.

"רשתות ארגוניות מתפתחות ומשתנות דרמטית כל העת", אמר גדי פורת, שותף בקרן JVP. "עבור ארגונים, האינטרנט הוא הרשת הארגונית המקומית (LAN) החדשה, וטרידיון מאפשרת לארגונים לגשת בביטחון לבנייה מחדש של רשת ה-WAN הארגונית שלהם ולהאיץ את העברת היישומים לענן. אנחנו רואים בהשקעה שלנו הזדמנות משמעותית ומלווים את טרידיון בדרכה בעולם הרשתות הארגוניות ושרתי ענן".

גילאי ציין כי "במהלך שלוש השנים האחרונות הוכחנו שהטכנולוגיה והמודל העסקי שלנו עובדים היטב, דרך המוצר שלנו לחברות תוכנה כשירות (SaaS). ההשקעה הנוכחית מאפשרת לנו להרחיב את הבאת השירות שלנו לשוק הארגוני. מאז השקת המוצר שלנו לארגונים, בנובמבר בשנה שעברה, אנחנו מקבלים פניות רבות מלקוחות, ערוצי מכירה ושותפים טכנולוגיים, ובהתאם נכנסים בנוכחות מוגברת לשוק, עם צוות מכירות גדול יותר ופעילות שיווק מקיפה. בנוסף, בימים אלה אנחנו מרחיבים את צוות הפיתוח שלנו בפתח תקווה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים