שוק המשחקים בישראל מוערך ב-25 מיליון דולרים בשנה

"הבנו שזה הזמן גם בשבילנו להיכנס לישראל באופן רשמי", אמר פלמינג גילדנהאמר, מנהל המכירות של SteelSeries

פלמינג גילדנהאמר, מנהל המכירות של SteelSeries. צילום: צבי קצבורג

מסיבת העיתונאים שערכה אמש (ב') ביקונקט בבר המשחקים LVLUP בתל אביב הייתה עוד סימן לכך שגם שוק הגיימינג בארץ צובר תאוצה, בדומה למתרחש בשוק העולמי. במסיבת עיתונאים זו הכריזה החברה על תחילת ייבוא, שיווק והפצה רשמיים של מותג המשחקים הדני הידוע SteelSeries שנחשב לאחד המובילים בשוק המסוים הזה.

"בדקנו את השוק בישראל מספר שנים. בחנו היטב את כלל הפעילות בשוק, ואת הפעילות של המתחרות, בעיקר של הגדולות, והבנו שזה הזמן גם בשבילנו להיכנס לכאן באופן רשמי", אמר במסיבת העיתונאים פלמינג גילדנהאמר, מנהל המכירות של החברה שהגיע לארץ לרגל ההשקה, וציין כי לפי הערכת החברה שוק אבירי המשחקים בישראל מוערך ב-25 מיליון דולרים בשנה.

הוא הוסיף כי המוטו של החברה הוא שהחיים קצרים מדי בכדי לשחק באופן רגיל, וצריך לשחק בכדי לזכות בתהילה, תוך שהוא מציין בעיקר את תחום ה-eSports.

"כדי להשיג את התהילה צריכים ביצועים חלקים באיכות יוצאת מן הכלל, וזה בקצרה מה ש-SteelSeries מציעה. זה לא להיראות סקסי, זה לא לספר על תכונות, זה לתת כלים שמאפשרים לשחק כמו מקצוען", אמר גילדנהאמר.

עבור ביקונקט מדובר במותג הדני השלישי שהחברה מייצגת בארץ אחרי Jabra ו-B&O. מנכ"ל החברה רונן ברקוביץ' אמר שלאחרונה יש הרגשה של משהו חדש וחזק שמתרחש בשוק הגיימינג העולמי, גם בגלל ההכרזה של גוגל על שירות הזרמת המשחקים החדש שלה, Stadia, אבל גם בגלל שיותר ויותר חברות משקיעות סכומים גדולים יותר בפיתוח טכנולוגיות לשוק המשחקים, עם הערכה של השקעה בשווי של כ-1.4 מיליארד דולרים עד 2021.

"137 מיליארד דולרים הוציאו גיימרים על משחקים ב-2018

"137 מיליארד דולרים הוציאו גיימרים על משחקים ב-2018 וזה גידול של 13% גידול לעומת 2017 ואין אף קטגוריה בשוק שמראה צמיחה כזו", הוא אמר.

בישראלח יש להערכתו כמיליון גיימרים . "זה פוטנציאל השוק שלנו, וזה שוק שהולך ומתבגר. הרבה מאוד התחילו עם מותגים זולים, כשעד לפני כמה שנים הייתה שליטה מוחלטת של מותגים זולים באיכות לא גבוהה, ועכשיו זה כבר שוק שרוכש יותר ויותר מהחברות המובילות. גודל שוק אביזרי המשחק מבחינתנו עומד על כ-80 מיליון שקלים בשנה, במחירי מכירה, וגם אם זה לא שוק הסלולר, הוא עדיין מאוד גדול", אמר ברקוביץ'.

בביקונקט מבקשים בשנה הראשונה לפעילות הרשמית של SteelSeries בישראל להגיע לנפח מכירות של כ-10 מיליון שקלים, כשלפי ברקוביץ' מדובר ברמת המכירות של המותג Razer שנחשב גם הוא לאחד המובילים והטובים בשוק אביזרי המשחק – וגם מעבר.

"זה בהתאם לעולם בו אלו הן שתי החברות המובילות, ולשם זה הולך כי גיימרים רוצים לקנות מוצרים איכותיים יותר, והמכירות שלנו יבואו על חשבון המותגים הזולים, מה שמכונה None Brands, ולא על חשבון המותגים המובילים", הוא צפה.

מהלך ההשקה אמור לכלול כ-35 מוצרים מהחדשים ש-SteelSeries מציעה, כולל מקלדות משחק מקצועיות, עכברים, אוזניות ועוד.

בין המוצרים אוזניות בסדרת ה-Arctis, כולל האוזניות עטורות הפרסים Arctis Pro Wireless עם תמיכה מקבילה ב-WiFi לצורך התחברות לקונסולות משחק ו-PC ובבלוטות' להתחברות לטלפונים חכמים, בעיצוב יוקרתי ועם תמיכה בקול היקפי שמחירן יהיה 1,890 שקלים. כן יימכרו מקלדות בסדרת Apax במחירים שמגיעים עד 789 שקלים, עכברים מסדרת Rival במחירים של עד 629 קלים, ועוד.

לפי ברקוביץ' רמת המחירים בארץ תהיה זהה למחירים בחו"ל, כולל באתרי קניות מקוונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים