תוכן שיווקי

"כדי לייעל תהליכים עסקיים ולאפשר ביצועי אונליין בזמן אמת – חייבים להתחבר לעולם הנייד"

פלטפורמת ניהול התהליכים העסקיים-ארגוניים SAP, התאימה את עצמה לעידן בו ארגונים מפצלים את מערכות המחשוב שלהם בין האתר המקומי לענן הווירטואלי

02/04/2019 12:37
ורדית ווזנר, מנכ"ל INNOVA. צילום: יח"צ

"אם פעם הסלוגן הלא רשמי של SAP היה: 'SAP is ERP', הסלוגן המעודכן צריך להיות 'SAP is not only ERP"', אמר בועז אורנן, סמנכ"ל טכנולוגיות וחדשנות ב-Innova IT, המתמחה ביישום SAP.

"SAP הבינה שכדי לייעל תהליכים עסקיים ולאפשר ביצועי אונליין בזמן אמת – חייבים להתחבר לעולם הנייד. כיום כל מנהל מצפה לקבל גישה לנתונים מהסמארטפון. אם פעם היה אפשר להוציא מידע ולהפיק דו"חות על נתוני יום האתמול, היום הודות לשיפור יכולות שליפת הנתונים ניתן לתחקר את המידע העדכני בזמן אמת".

SAP לא רק התאימה את המערכות שלה לעידן המכשירים הניידים. היא גם שינתה את המוצרים המשלימים. אם פעם לקוחות בחרו בבסיס נתונים רלציוני, היום רבים מהם עוברים לבסיס הנתונים Hana של SAP, מה שמאפשר שיפור בכל עולמות ה-BI. החברה גם יצרה פתרונות מותאמים לענן שמאפשר למפעיל SAP לקבל נתונים על הלקוח גם כשהוא לא במשרד.

מוצר מעודכן נוסף הוא SAP S/4HANA. זוהי הגרסה העדכנית של SAP, המשתמשת בבסיס הנתונים של החברה ומאפשרת ביצועים משופרים בהתבסס על זיכרון RAM, קונסולידציה והבאת נתונים מכל מערכת צד שלישי. לדברי אורנן השימוש ביכולות בינה מלאכותית ולימוד מכונה שיפרו מאוד את מוצרי החברה.

בועז אורנן, סמנכ"ל טכנולוגיות וחדשנות ב-INNOVA. צילום: יח"צ

בועז אורנן, סמנכ"ל טכנולוגיות וחדשנות ב-INNOVA. צילום: יח"צ

ב-Innova IT הבינו שרבים מהלקוחות הישראלים לא מנצלים את ההתפתחויות המשמעותיות בשוק ה-SAP ולכן מפסידים יכולות שכבר זמינות וגם משלמים ביוקר על מערכות הדורשות תחזוקה גבוהה. "SAP היא צרכן תקציב בלתי נלאית. היא דורשת השקעה גבוהה ואנשים רבים שיטפלו בה", אמרה ורדית ווזנר, מנכ"לית Innova IT. "מה שמניע אותנו להביא ללקוחות את הערך המוסף ולחתוך עלויות – בלי להתפשר על היכולות המקצועיות".

לדבריה, "כמומחי SAP שמעודכנים בכל מה שמתחדש, ביכולתנו להציע ללקוח פתרון מתאים. אנחנו מסוגלים לבצע כל פרויקט: טיפול בתשתיות, שיפור ביצועים, שדרוג, עדכון מסכי הממשק הקיימים למודרניים יותר, שינוי שיטות הפיתוח, קיצור זמנים, המרת מערכות BI ישנות לחדשות וביצוע Roll Out. במסגרת Managed Services אנו לוקחים אחריות על תחזוקת המערכת ומאפשרים ללקוח להתמקד בפרויקטים במקום בתחזוקה".

את כל זה מבצעת Innova IT בעזרת סוללה של אנשי מקצוע מנוסים שמסוגלים לבנות עבור הלקוח תשתית מדויקת, תוך התחשבות בסוגי חומרה והבנה של הכלים החדשים. "כשאנו מגיעים ללקוח, אחרי שבדקנו את כל המוצרים, עשינו פיילוטים וראינו את רמת היישום – הלקוח יכול להתקין את מה שמציעים לו בלב שקט", אמרהווזנר, ונתנה כדוגמה חברה מתחום הפרמצבטיקה שביקשה להגדיל את צוותיה ומהצד השני לצמצם עלויות. הצרכים הסותרים הצליחו ללכת יחד לאחר ש-Innova IT סיפקה פתרון עדכני וחדשני מעולמות ה-BI, השתלבה בפרויקט ואפשרה לצמצם משמעותית את ההוצאה החודשית על שימוש ב-SAP.

Innova IT נסמכת גם על הסניף שפתחה בקייב. החברה זיהתה שאוקראינה מסוגלת לספק אנשי טכנולוגיה ברמה גבוהה – בעלויות אטרקטיביות. החיסכון מגולגל ללקוחותיה, שממשיכים לקבל שירות איכותי בכל מוקד אליו הם פונים. "גילינו בקייב עובדים בעלי מוטיבציה ומוסר עבודה. היכולות המקצועיות, רמת האנגלית, הקרבה הגיאוגרפית לישראל ושעות העבודה המקבילות הובילו אותנו לפתוח שם סניף. אם פעם לקוחות ישראלים חשבו שהדרך הנכונה לתחזק מערכת SAP היא לשכור איש מקצוע שיושב אצלם קבוע במשרד – כיום השוק עובר תהליך בו תמיכת ה-SAP נעשית מרחוק. השיטה הזאת יכולה לחסוך ללקוח כ-40% מהוצאות הארגון השוטפות", אמרה.

אירועים קרובים