סלקום השיקה שירות סינון תכנים באינטרנט הסלולרי

"המסלול הירוק" יאפשר ללקוחות לחסום תכנים לא רצויים על פי חמש דרגות סינון שונות ● עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום: "המהלך שלנו מהווה התמודדות ראשונה עם הרצון של צרכנים רבים לבקר את התכנים שאליהם נחשפים הם וילדיהם"

סלקום השיקה שירות סינון תכנים באינטרנט הסלולרי, המכונה "המסלול הירוק". השירות זמין הן במכשירים הסלולריים והן בגלישה באמצעות מודם סלולרי או ראוטר. "המסלול הירוק" הוא פרי שיתוף פעולה טכנולוגי בין סלקום לאינטרנט רימון – חברה בת של 013-נטוויז'ן, בבעלות קונצרן IDB.

השירות החדש מוצע בחמישה מסלולים בדרגות חסימה שונות, החל מהקלה ביותר – הכוללת חסימה של תוכני פורנוגרפיה, אלימות, סמים והימורים, ועד לחסימה הגבוהה ביותר – המאפשרת גלישה רק לאתרים מקצועיים ותורניים. מדובר בפתרון ייחודי, המאפשר ללקוח לבחור את סוג התוכן שהוא מבקש לסנן – ללא צורך בביטול ה-URL.

עמוס שפירא
, מנכ"ל סלקום: "העולם מנסה להתמודד עם נושא החשיפה לתכנים לא רצויים, וכיום זוהי אחת הסוגיות החשובות והמאתגרות ביותר בזירת האינטרנט. המהלך שלנו מהווה התמודדות ראשונה עם הרצון של צרכנים רבים לבקר את התכנים שאליהם נחשפים הם וילדיהם. מדובר בשירות שנמשיך ונפתח, כשהלקוחות יוכלו להשתמש בדרגותיו הספציפיות בהתאם לערכיהם ומידותיהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים