נשים ומחשבים: נגה מילוסלבסקי הנדלר, Comm-IT

לרגל יום האישה הבינלאומי אנחנו, באנשים ומחשבים, מציגים לכם לאורך החודש הנוכחי נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: נגה מילוסלבסקי הנדלר, סמנכ"לית מוצרים ב-Comm-IT

נגה מילוסלבסקי הנדלר, סמנכ"לית מוצרים ב-Comm-IT. צילום: ניב קנטור

שם: נגה מילוסלבסקי הנדלר.

תפקיד: סמנכ"לית מוצרים ב-Comm-IT.

ותק בתפקיד: שנתיים.

תפקידים קודמים: מנתחת מערכות מידע, מיישמת, מנהלת פרויקטים ומנהלת מוצר ב-Whitewater, מנהלת מוצר ב-Quali ומנהלת מוצר ב-Comm-IT.

השכלה ושירות צבאי: הייתי מאמנת טיסה בחיל האוויר, ויש לי תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול ותואר שני במנהל עסקים – שניהם מהטכניון.

משפחה: נשואה לניר + 3 בנות מהממות + 2 כלבות.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? במובן מסוים זה תמיד היה שם, כמו כוח עליון. במקור רציתי בכלל ללמוד משפטים, אבל בתקופה שלפני הלימודים התחלתי לעבוד כמדריכת מערכות ERP (כמו שאמרתי, זה תמיד היה שם). העבודה הזאת שלי עזרה לי להבין שמקומי הוא במערכות מידע. בעקבות זאת, שיניתי את המסלול והלכתי ללמוד בטכניון.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? זה לא ממש משנה מה אני חושבת כי זו עובדה ידועה. השכר של הנשים בתעשייה עדיין לא זהה לשכר של הגברים. יש לנו עוד דרך לעשות.

יחד עם זאת, יותר ויותר ארגונים מאמצים מודלים של שונות ואוכפים גיוס, העסקה וקידום של מגוון גדול יותר של אנשים מסוגים שונים, ובכלל זאת נשים, בעלי מוגבלויות ואנשים ממוצאים ורקעים שונים, כך שאני חושבת שהמגמה הכללית בתעשייה היא חיובית.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לשמחתי לא, אבל אני מאמינה שהסיבה שנשים מסוימות נתקלות באפליה ואחרות לא היא שלחלקנו אין עדיין את הפריבילגיה לקום ולעזוב מקום עבודה רק על הרקע הזה. כשזה יקרה, תקרת הזכוכית תתנפץ.

בסופו של דבר, בעיניי, זה הכל עניין של חינוך. בבית שאני גדלתי בו תמיד ידעתי שאין משהו שאני לא יכולה להשיג אם רק אעבוד קשה. ילדות ונשים צעירות צריכות לקבל את המסר הזה בכל מקום, ואז לא יהיו מעסיקים שיחשבו אחרת.

מקומות עבודה שמבינים את היתרונות האדירים במגוון אנושי ושונות ירוויחו מכך, ואילו נשים ייהנו לעבוד ולהתקדם בהם. מאידך, ארגונים שיקפאו על השמרים במובן זה, התקדמותם בשוק התחרותי תפחת וככל שיעברו השנים, הם יצאו מופסדים מכך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים