וואווי: משפחת מכשירי הדגל החדשים ה-P30 תושק מחר בפריז

הציפייה הגדולה, כמו גם ההדלפות הרבות, מביאים את הסקרנות לשיאה - מה עומדת לחשוף מחר (ג') יצרנית הסמארטפונים השנייה בגודלה בעולם? דף הפייסבוק של "אנשים ומחשבים" יעביר בשידור ישיר מפריז את השקת מכשירי הדגל החדשים של וואווי

Huawei

מחר (ג') בשעה 15:00 (שעון ישראל) תציג וואווי בפריז את משפחת מכשירי הדגל החדשים שלה ה-P30, שתכלול לבטח שני בנים חדשים – ה-P30 הרגיל וה-P30 Pro הגדול יותר, ולפי השערות אולי גם בן שלישי מוזל, כמו שעשו אפל וסמסונג במשפחת מכשירי הדגל החדשים שלהן.

מעבר לפרטים הטכניים שמודלפים לרשת מזה כמה חודשים, שנותנים יותר ממושג בסיסי על המכשירים החדשים, שיהיו כנראה מכשירי עילית ברמה לא פחותה משל מתחרותיה, נראה שוואווי מתכוונת לממש את מומנטום ההצלחה שלה בשנתיים האחרונות וליישר קו עם אפל וסמסונג גם בנושא המחיר, כלומר – זול הוא לא יהיה. ממש לא.

מכשיר ה-P30 Pro בתצורת 128 מגה-בייט עשה הופעה קצרצרה, בטעות, באתר אמזון האיטלקי, ושם נחשף מחירו, לפני שהדף הוסר. מחיר המכשיר שצוין באתר היה 1,024 יורו (1,162 דולר) עבור מכשיר בצבע אדום-זריחה, שהוצע למקדימים להזמין בחבילה עם מטען אלחוטי (שעלותו בנפרד מהחבילה 68 דולר) ורמקול נייד מדגם Sonos One (שעלותו בנפרד מהחבילה 260 דולר). לפי הדף הזה, המכשיר יהיה זמין בשוק ב-4 באפריל.

בשנים האחרונות הצליחה וואווי לחדור לשווקים המפותחים בעולם עם מכשיריה ולהגיע למקום השני ברשימת היצרניות הגדולות, לאחר שעקפה את אפל, שעברה למקום השלישי.

גרטנר: "השנה של וואווי"

לפי הדו"ח האחרון שפרסמה גרטנר על משלוחי הסמארטפונים ברבעון האחרון של 2018, חוו אפל וסמסונג צניחה גדולה במכירות הסמארטפונים שלהן כתוצאה מתחרות הולכת וגוברת מצד יצרניות סיניות, וגרטנר אף הכתירה את השנה האחרונה כ"שנה של וואווי".

לפי הדו"ח, נתח השוק העולמי של סמסונג הצטמצם ברבעון המדובר מ-18.2% ל-17.3%, לאחר ירידה של 9% במכירות בהשוואה לרבעון המקביל ב-2017. אפל חוותה את הירידה הרבעונית הגדולה ביותר במכירותיה מאז הרבעון הראשון של 2016 – קיטון של 11.8% אל מול הרבעון המקביל, ונתח השוק הרבעוני שלה הצטמצם ל-15.8% מ-17.9% ברבעון האחרון של 2017.

וואווי, לעומתן, חוותה את הגידול הגבוה ביותר מבין החברות המובילות בנתח השוק הרבעוני שלה – מ-10.8% ל-14.8%, בעוד אופו הסינית גדלה מ-6.3% ל-7.7%, ושיאומי איבדה 0.1% מהנתח שלה, שעמד ברבעון הרביעי של 2018 על 6.8%.

מאחר שמכירות הסמארטפונים העולמיות כמעט לא צמחו (0.1%) ברבעון המדובר, לפי הדו"ח, ההישג של וואווי מרשים עוד יותר, מכיוון שהוא מתרחש בתקופה של אי-צמיחה במכירות ובא על חשבון מתחרותיה.

הצטרפו אלינו לשידור הישיר מפריז של השקת מכשירי הדגל החדשים של וואווי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים