נשים ומחשבים: עדי שמחוני-שגיב, סמנכ"לית השיווק של Home Hero

לרגל יום האישה הבינלאומי אנחנו, באנשים ומחשבים, מציגים לכם לאורך החודש הנוכחי נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: עדי שמחוני-שגיב, סמנכ"לית השיווק של Home Hero

עדי שמחוני-שגיב, סמנכ"לית השיווק של Home Hero. צילום: יוסי סודרי

ותק בתפקיד: "חצי שנה".

תפקידים קודמים: "מנהלת השיווק של קבוצת נימרוד (רשתות Nimrod&more ו-Clarks), וסמנכ"לית Kipling ישראל".

השכלה/שירות צבאי: "אני עורכת דין בהשכלתי. שירתתי כקצינה בחיל האוויר, ביצעתי שני תפקידי קצונה והשתחררתי לאחר כשש שנים".

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? "בכל השנים בעולם הקמעונות פזלתי לכיוון עולם ההיי-טק. רציתי להיות חלק בסטארט-אפ בתחילת דרכו. האתגר להיות חלק מתהליך כל כך גדול ומשמעותי כמו הקמת חברה עניין אותי תמיד, בטח בעולם מתקדם וחדשני כמו זה של הסטארט-אפים. כאשר שמעתי על Home Hero, שמשלבת את העולם הטכנולוגי והאנושי, הבנתי שמצאתי את הבית החדש שלי".

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? "לא יצא לי להיתקל באפליה פר אקסלנס, אך אין כל ספק כי חייב להיות שוויון מלא בין גברים לנשים. המצב הוא לא כך ועם זה אסור לנו להשלים. מניסיוני – אנחנו, הנשים, עובדות חרוצות ולויאליות, שמצליחות לנהל את שני העולמות הכה עמוסים – הבית והעבודה – במשימתיות וביעילות".

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? "לכל אורך הקריירה לא הרגשתי כל אפליה, ההיפך, הרגשתי פרגון לאמביציה ולקריירה לאור האמהות והמשפחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים