JVP גייסה כ-800 מיליון שקלים לקרן חדשה

הקרן הגדילה את היקף הגיוס, שעמד על 160 מיליון דולר, ל-220 מיליון ● בין המשקיעים: ממשלות וגופים עסקיים בולטים בעולם

אראל מרגלית, יזם ומייסד קרן JVP. צילום: יח"צ

הקרן הירושלמית JVP הודיעה היום (ד') כי השלימה גיוס רחב, של 220 מיליון דולר – כ-800 מיליון שקלים, לקרן החדשה שלה, JVP 8. בכך, לאור ביקוש יתר, הגדילה הקרן את היקף הגיוס מ-160 מיליון דולר. הכסף הגיע מממשלות וגופי השקעה בולטים בעולם.

JVP 8 תתמקד באיתור יזמי הדור הבא, מישראל ומהעולם, באמצעות מרכזי החדשנות שהקימה בירושלים, באר שבע וניו-יורק. ב-JVP מוסרים כי פילוח משקיעי הקרן מצביע על גידול משמעותי של משקיעים מאירופה (כ-38%), ארצות הברית (35%) ואסיה (25%), כולל נציגות של קבוצת משקיעים חדשה מיפן.

עיקר השקעות הקרן החדשה יהיו בחברות בשלבים מוקדמים ובשלבי ביניים המפתחות טכנולוגיות פורצות דרך ומשנות תעשיות ושווקים בינלאומיים, במטרה להפוך אותן לחברות גלובלויות. באמצעות מרכזי החדשנות של הקרן, JVP מתכוונת לאתר השקעות חדשות ולהוביל את התרחבותן של החברות לשווקים חדשים.

בתחילת 2018 הכריזה JVP בראשונה על גיוס קרן 8, ומאז הרחיבה פעמיים את גודלה בעקבות ביקוש יתר מצד משקיעים בינלאומיים רבים. בין המשקיעים בה נמנים קרנות ממשלתיות אמריקניות ואירופיות, חברות ביטוח בינלאומיות, גופים פיננסיים, מוסדות אקדמיה בולטים, תאגידים ותעשיות גלובליות, הרואים בישראל את הבסיס העיקרי לחדשנות עולמית.

"מרגש לראות יזמים צעירים וכאלה העושים זאת כבר בפעם השנייה משתפים פעולה עם מנהיגים עסקיים מצפון אמריקה, אירופה ומרחבי העולם, ביצירת רעיונות חדשים ופיתוח חברות חדשות המשנות כל קטגוריה עסקית מסורתית", אמר אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP. "בעשור הקרוב, למחצית מהמותגים העולמיים הקיימים יימצא תחליף בדמותן של חברות מבטיחות חדשות, שישנו את פני השוק באמצעות עולם מושגים חדש ופיתוחים טכנולוגים חדשים. את חלקם אנו רואים כבר היום ואת חלקם נראה בעתיד הקרוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים