ניר קונר מונה למנמ"ר רשות שוק ההון – וינהל את הקמת חטיבת הדיגיטל

קונר שימש עד לא מכבר כמנמ"ר בית החולים ברזילי, והוביל שם את תהליכי המחשוב תוך כדי התרחבותו של המרכז הרפואי ● החטיבה החדשה תחליף ברשות את מערכות המחשוב של משרד האוצר, שעליהן היא מתבססת כיום

ניר קונר, המנמ"ר החדש של רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון. צילום: דוברות הרשות

ניר קונר, עד לא מכבר מנמ"ר בית החולים ברזילי באשקלון, מונה למנמ"ר רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון. המשימה המרכזית שהוטלה עליו היא להקים את חטיבת המידע והדיגיטל ברשות – חטיבה שלא קיימת.

הרשות היא הרגולטור של חברות הביטוח, שוק ההון והחיסכון, המוערך ב-1.7 טריליון שקל וגדל כל שנה בכ-150 מיליון שקל, בין הגופים המפוקחים על ידה נמצאים חברות לניהול קרנות פנסיה וקופות גמל, וכן חברות ויחידים שפועלים בתחום השירותים הפיננסיים. היא הוקמה בנובמבר 2016 על פי החלטת מממשלה. עד אז היא פעלה במסגרת אגף שוק ההון במשרד האוצר.

כרגע נשענת הרשות על מערכות המידע של משרד האוצר. בעקבות ההחלטה להפוך אותה לעצמאית החלו אנשיה בתהליך הקמת חטיבה עצמאית שתטפל בכל ההיבטים של ה-IT, עם דגש חזק על דיגיטל ושירותי ענן. החטיבה אמורה בנוסף לגייס כוח אדם בהתאם לצרכים ולהשקיע במשאבים.

בתפקידו האחרון כיהן קונר במשך חמש שנים כמנהל אגף מערכות המידע בבית החולים ברזילי. הוא הוביל הליך מיסוד והתרחבות של האגף, וקידם טרנספורמציה דיגיטלית ופלטפורמות בסטנדרטים חדשניים במרכז הרפואי. כל זאת נעשה תוך כדי התרחבות המרכז כולו ומחשוב האגפים החדשים בו.

בעבר הוא שימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של מינהל הרכש הממשלתי וניהל התקשרויות טכנולוגיות עבור משרדי הממשלה, בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. כמו כן, הוא עבד בתפקידי ניהול שונים בהיי-טק, כולל בתפקיד מרכזי בלונדון, במטה של ענקית הקמעונות הבריטית טסקו.

קונר הוא בעל תואר מהנדס תוכנה ותואר שני במינהל עסקים. בנוסף, הוא בוגר קורס מנהלי אגפי מערכות מידע של המדרשה הלאומית למנהיגות וקורס ניהול של רשות התקשוב.

טרם מונה לו מחליף בבית החולים ברזילי ובינתיים ממלא את מקומו סגנו, ניר גרווה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים