כלל ביטוח ופיננסים הראשונה בענף לתת שירות מלא ללקוחותיה באמצעות ווטסאפ
כלל ביטוח ופיננסים היא החברה הראשונה בענף הביטוח המעניקה שירות מלא, בכל התחומים, ללקוחותיה באמצעות ווטסאפ. זאת, לאחר שהיא הייתה מהחברות הראשונות בישראל להטמיע את הטכנולוגיה של BumpYard, שמציעה תשתית אחידה למדיה החברתית ולמערכות הארגוניות. הטכנולוגיה של BumpYard תשמש את כלל ביטוח ופיננסים גם בשירות זה ותאפשר חיבור למערכות ה-CRM שלה.
בנוסף, החברה תשלב בקרוב בשירות הווטסאפ בוט שיאפשר ללקוחותיה לקבל שירות 24/7, מעבר לשעות הפעילות של המוקדים.
מספר הווטסאפ ללקוחות הוא: 054-8600068.
גלי שבד, סמנכ"לית בכירה, מנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים, ציינה כי "כלל ביטוח ממשיכה להוביל את החדשנות הטכנולוגית בענף הביטוח בישראל. החברה עברה טרנספורמציה דיגיטלית מלאה במהלך השנים האחרונות וממשיכה להטמיע כלים מתקדמים בכל תחומי העשייה שלה. השירות החדש מאפשר למשתמשי ה-ווטסאפ לקבל שירות בזירות שבהן הם נמצאים וחשים בנוח. שירות זה הוא רק סנונית ראשונה, ובקרוב יתווספו אליו יכולות חדשניות נוספות, שיאפשרו, בין היתר, מענה 24/7, באמצעות בוט מתקדם".
ליאת שטראוס, סמנכ"לית בכירה, מנהלת מערך השירות והתפעול בכלל ביטוח ופיננסים, אמרה כי "כחברה שרואה בשירות ערך מרכזי, אנחנו פועלים כל העת למתן השירות המקצועי והאיכותי ביותר ללקוחותינו ולסוכנינו, בכל הפלטפורמות. השירות החדשני יאפשר ללקוחות החברה לפנות אלינו ובקלות לקבל שירות מהיר, ללא צורך להתקשר למוקד".